Gå til innhold

Hudpleie/ manikyr - noen som har peiling?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerbrud 03

Jeg skal gifte meg til sommeren, og tenkte at dette må jo være en perfekt anledning til å for første gang i mitt liv gå til hudpleieren. Noen som veit sånn ca. hva dette koster? Tenker da på en ikke altfor avansert hudpleie, dyprens kanskje, samt manikyr (ikke støpte negler!!)

Noen som veit?

Takknemlig for svar - som alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Også sommerbrud

Dyprens: ca: 500,-

Manikyr: 3-400,-

Men jeg ville ikke tatt min aller første hudpleietime rett før bryllupet var jeg deg, med mindre du har veldig perfekt hud uten noe særlig problemer. Du vet ikke hvordan du vil reagere på behandlingen, og kan risikere å få et utbrudd av kviser og urenheter.

Hva med å ta en time nå med en gang og så en time en uke eller to før bryllupet?

Manikyren bør selvsagt tas dagen før Dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva jeg liksom skal til lørdagen sammen med min forlover:

Hudpleie 1,5 time kr 810,-

Ultralyd i behandling kr 250,-

Scrub & Polish kr 770,-

Aromaterapi 1 time kr 595,-

Tilsammen kr. 2425,-

Og så en bitteliten rabatt. Knallservice på mailbestilling!

Mailadresser kan ikke legges i innlegg og er derfor fjernet. Marianne, moderator

Ligger på Majorstua (tror jeg).

:grine:

Tror jeg må avbestille

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Tromsø koster manikyr med lakk 480,- mens hudpleie koster fra 410,- og oppover. Hvis du skal kjøpe kremene de anbefaler til deg kan dette komme på mange hundre kroner i tillegg. Hvis du har uren hud vil jeg anbefale at du tar timen allerede nå og i tillegg kjøper produktene. Min hud har iallefall gradvis blitt mye bedre siden jeg gjorde dette. (men først måtte jeg gå gjennom et par uker med stygg hud etter timen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ta pedikyr, ikke gjør dette samme dag som du skal gifte deg! Føttene dine blir smurt inn, og da kommer du til å skli i skoene dine (!).

Samme med manikyr - ta det heller dagen før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...