Gå til innhold

Gebyr på kontofon


Labella

Anbefalte innlegg

Etter at Skandiabanken kom inn i mitt liv har Postbanken bare fungert som et mellomledd for pengene mine, og jeg har brukt nettbank for å overføre penger til Skandiabanken med en gang jeg har fått dem. Det er derfor lenge siden jeg har brukt kontofontjenesten til Postbanken, men akkurat denne måneden har jeg ringt noen ganger fordi jeg har ventet noen penger inn på konto, og ikke har hatt "kodemakeren" med meg.

Jeg har altså ringt noen ganger bare for å sjekke saldo ("null-kroner-og-nitti-to-øre"). I dag kom endelig pengene jeg har venta på, jeg logger meg på nettbanken og legger merke til denne posteringen:

GEBYR KONTOFON Paalogging Kontofon 12,00 :o

12 kroner for å ringe noen ganger og høre at jeg har mindre enn en krone på konto... fyttirakker'n :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Ehh, hvorfor er ikke postbank-konto avsluttet og alle penger komemr direkte til skandiabanken? Så slipper du sånne overraskelser.....

de klarer å ta seg betalt for det meste, disse gebyr-makerene.... Snart tar de vel gebyr for å skrive at de krever deg for gebyr.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man blant annet ikke kan få innbetalinger fra utlandet til Skandiabanken :blunke: Dessuten hender det en veldig sjelden gang at kontanter må settes inn i bank - og da er det greit med en annen bankkonto. Det er skyhøye gebyrer for å betale en giro i skranken vet du...

De fleste penger kommer heldigvis rett inn i riktig bank, så slipper man de gebyrsultne dustebankene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Joda, jeg skjønner forsåvidt poenget. "kjekt å ha"-teorien. Kjedelig å betale så mye for å vite at der ikke er penger da i alle fall.

Ja, gebyr-makerene går ikke tom for ideer for hva de kan ta gebyrer for. Griske er de!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...