Babyface Skrevet 28. mai 2003 #1 Skrevet 28. mai 2003 Jeg har fått meg noen overraskelser under tråden hvordan man ser for seg andre Kg-brukere, for det er enkelte brukere jeg ikke har fått med meg at er menn. :oops: Jeg vet om noen da, f eks Waco og Lasse.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #2 Skrevet 28. mai 2003 *kommer ut av skapet, og vifter med ...*
Babyface Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2003 Ja jeg er jo en femti år gammel slask så...
Gjest Lea Skrevet 28. mai 2003 #5 Skrevet 28. mai 2003 Ettersom mannfolka ikke melder seg, så kan jeg jo rope på dem: Kristian(71) Dorian Kevin (og det er flere, men dette var de jeg kom på..)
tuji Skrevet 28. mai 2003 #7 Skrevet 28. mai 2003 *kommer ut av skapet, og vifter med ...* Jeg har den egenskapen at jeg ser ting veldig klart for meg...også nå.
Gjest Donna Skrevet 28. mai 2003 #8 Skrevet 28. mai 2003 og Milo Minderbinder Morgan WildThing Mogens tror jeg en heter Sandman Admin c (usikker på skrivemåte) Chandler og så er det noen jeg er usikker på ..får se om de dukker opp på listen *ler*
Gjest eminel Skrevet 28. mai 2003 #11 Skrevet 28. mai 2003 Disse nickene vet jeg det gjemmer seg en mann bak: Crazee Waco Lasse Kevin Mann40 Kevin71 Dorian Wild Thing Milo Tøffelhelten Hege (tror jeg...???)
Gjest Vega Skrevet 29. mai 2003 #12 Skrevet 29. mai 2003 Ja jeg er jo en femti år gammel slask så... Minner deg på hva du skriver i en annen tråd, der du uttaler at i førtiårsalderen trenger man kun en hushjelp - osv. og ramser opp hvert alderstrinn opp til førtiårene. Derfor regner man kanskje med at du har lagt noen år bak deg og utifra erfaringsgrunnlaget uttaler deg om hvert tiår... (og ingen har nevnt ordet slask...)
Melian Skrevet 29. mai 2003 #13 Skrevet 29. mai 2003 og Milo Minderbinder Morgan WildThing Mogens tror jeg en heter Sandman Admin c (usikker på skrivemåte) Chandler og så er det noen jeg er usikker på ..får se om de dukker opp på listen *ler* :o Jeg tror jeg må oppdateres oftere
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 29. mai 2003 #15 Skrevet 29. mai 2003 Disse nickene vet jeg det gjemmer seg en mann bak: quote] Gjemmer og gjemmer Joda, jeg er nok mann. Det burde vel egentlig gå litt frem av ting og tang (nå tenkte jeg ikke på spesielle ting, men...sånne skriveting)
chandler Skrevet 31. august 2003 #16 Skrevet 31. august 2003 Hmm... Hvorfor står jeg i uthevet skrift lenger oppe? Er det liksom en sånn "pass deg for han" advarsel, eller er det kanskje "han er iallfall mann". Blir nesten engstelig jeg. Men dere har rett... Jeg er og mann.... sist jeg sjekka iallfall... har ikke merka noen forandring så jeg er nok fortsatt det
*Lavendel* Skrevet 31. august 2003 #17 Skrevet 31. august 2003 Blir bare litt nysgjerrig jeg da....hvorfor synes dere menn der er så bra her på KG (KvinneGuiden)??
Gjest lurven Skrevet 31. august 2003 #18 Skrevet 31. august 2003 jeg er skikklig MANN hvertfall jeg er her pga alle de fine damene
*Lavendel* Skrevet 31. august 2003 #19 Skrevet 31. august 2003 Det kom jo ikke som noe overraskelse da Lurven.... ....syns du bare treffer på sånne gamle, pripne kjerringer som meg da....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå