Gå til innhold

Hva gjør man uten ringpute?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan gjør dere det med ringene i bryllupet om dere ikke skal ha ringpute? Skal ringene bare ligge i esken fra gullsmeden? Denne esken er jo ikke spesielt fin...

Hvordan gjør dere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri tenkt på noe annet enn at ringene skal ligge i esken sin, jeg. Vi har fått en grei og litt annerledes eske fra gullsmeden. Ringpute blir litt for mye styr for meg. Under vår vielse gjør vi det slik at forloveren hans oppbevarer ringene, og gir dem til oss når det er aktuelt å ta dem på, og det ville nok vært veldig upraktisk å ha ei ringpute i lomma. icon_smile.gif Dette med ringene er jo unnagjort på null komma svisj også.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi giftet oss ba presten oss legge ringene på alterringen så han ikke skulle glemme dem. Alle setter nemlig ikke på ringer under vielsen, mange har jo ringer.

Så de lå der og bare var vakre, til vi tok dem på, og jeg tenkte overhode ikke over at det manglet ringpute (det tror jeg er en ganske ny greie) eller at den burde ha ligget i en eske.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forlovelsesringen i en "eske" som ligner den rosen som anynym viste i linken. Forskjellen var bare at i mitt tilfelle var rosen av litt dyp rød fløyel, og stilk/blader som på en kunstig blomst. Var stilig der den ble servert på et fat!

Vi var nemlig ute og spiste på restaurant, satt og ventet på desserten, da lyset ble dempet og en kelner kom med bordfyrverkeri, neste kelner med denne "rosen" på et fat og min kjære fridde! Ordentlig romantisk!!! icon_smile.gif

Har rosen fortsatt, men har ikke planen om å bruke den under vielse, da vi skal beholde ringene våre, bare få gravert de nye datoene i tillegg til forlovelsesdatoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Tradisjonen tro er det mannens forlover som passer på ringene. Når det er tid for å sette på ringene holder han frem den åpne esken, og så tar brudgommen ut brudens ring, og setter den "på henne", og så gjør bruden det samme!

-Ally

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...