Daisy Skrevet 28. mai 2003 #1 Skrevet 28. mai 2003 Syd for Naxos ligger 3 små øyer som jeg kunne tenke meg å besøke. Har noen vært på disse øyene, og har erfaringer de vil dele med meg? Jeg er interessert i ferjer til/fra Naxos, overnattingstips og selvsagt; what to see and what to do.
Liza Skrevet 28. mai 2003 #2 Skrevet 28. mai 2003 naxos er den beste, fineste, herligste greske øy jeg har vært på!! reist dit og kos dere på laange, deilige strender!! MEN; koufonissia MÅ dere bestille hotell/rom på FØR dere reiser!! viktig, viktig! vi dro på øyhopping i august, og gledet oss til koufonissia. hadde nemlig lest i vg i mai at de. var en gjemt, gresk perle, lite turister, og turistene man kanskje møtte var enten svenske eller norske. FEIL FEIL FEIL!! omtrent alle som var på båten "vår" gikk av der... i havna stod det INGEN... ingen som ville leie ut rom eller noe... og vi vandra rundt, INGENTING var ledig! campingplassen var full, og vi sov på stranda. sammen med omtrent 30 andre øyhoppere. så vi fikk dessverre ikke sett noe særlig av øya som visstnok skal være kjmepefin og ha nydelige strender, for vi tok båten videre halv åtte neste morgen. sammen med alle som gikk av båten sammen med oss dagen før.. neste øy var naxos, han vi bodde hos trodde vi var stokk dumme som bare kom til koufonissia uten å ha bestilt rom, for det var nemlig en av grekernes favorittøyer, og rom ble bestilt måneder i forveien... så det var vår tur til koufonissia. nå skal det sies at vi reiste i august, og det var ferie for grekerne, sikkert lettere i juni. lykke til, hellas er bare helt vidunverlig :D :D :D :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå