Gå til innhold

Hvis menn var små og puslete...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Amazone

Hvis menn hadde vært små, "svake" og spinkle og vi damer var store, høye, sterke og muskuløse, da ville ikke gutta turt å være sammen med oss... det sier noe om den psykiske styrken. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Og hvis vi hadde hatt egg nå kunne vi hatt egg og bacon hvis vi hadde hatt bacon...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor bitte små kvinner gjemmer seg bak kjemper av noen menn? :ler:

Fordi de er så modige. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Coolaid

Jobber som eneste mann i et typisk kvinneyrke. Har gjort følgende observarsjoner: Hvorfor er det alltid høy kaffeslabberas faktor på møter, det skal alltid være så kos med levende lys, ostekake,og kaffe med sukketter.......hva med å .....jobbe?.......Og så til Trøffelhelten, innlegget ditt ruler. Det er akkurat det jeg mener, du har noen gode poeng der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg liker ikke lave puslete menn, de er hissige og har små hårete tissefanter.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna
Jeg liker ikke lave puslete menn, de er hissige og har små hårete tissefanter.

Minnie

Nå ler jeg høyt. Håper jeg ikke vekte knøtten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Noe av gleden med å være under 1,60 m her i verden er jo å skremme slag på det motsatte og intetanende kjønn. Takke meg til høye(re) menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg liker ikke lave puslete menn, de er hissige og har små hårete tissefanter.

Minnie

Hårete tissefant? finnes det tissefanter med hår på? og de vokser på små hissige menn......

hehehehehehehe..... han jeg savner mest akkurat nå, var under en sytti, og ganske stri, men hadde ikke liten eller hårete tissefant..... sukk . savne savne..... :cry: