Gå til innhold

Hvis menn var små og puslete...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Amazone

Hvis menn hadde vært små, "svake" og spinkle og vi damer var store, høye, sterke og muskuløse, da ville ikke gutta turt å være sammen med oss... det sier noe om den psykiske styrken. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Og hvis vi hadde hatt egg nå kunne vi hatt egg og bacon hvis vi hadde hatt bacon...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor bitte små kvinner gjemmer seg bak kjemper av noen menn? :ler:

Fordi de er så modige. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Coolaid

Jobber som eneste mann i et typisk kvinneyrke. Har gjort følgende observarsjoner: Hvorfor er det alltid høy kaffeslabberas faktor på møter, det skal alltid være så kos med levende lys, ostekake,og kaffe med sukketter.......hva med å .....jobbe?.......Og så til Trøffelhelten, innlegget ditt ruler. Det er akkurat det jeg mener, du har noen gode poeng der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg liker ikke lave puslete menn, de er hissige og har små hårete tissefanter.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna
Jeg liker ikke lave puslete menn, de er hissige og har små hårete tissefanter.

Minnie

Nå ler jeg høyt. Håper jeg ikke vekte knøtten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Noe av gleden med å være under 1,60 m her i verden er jo å skremme slag på det motsatte og intetanende kjønn. Takke meg til høye(re) menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg liker ikke lave puslete menn, de er hissige og har små hårete tissefanter.

Minnie

Hårete tissefant? finnes det tissefanter med hår på? og de vokser på små hissige menn......

hehehehehehehe..... han jeg savner mest akkurat nå, var under en sytti, og ganske stri, men hadde ikke liten eller hårete tissefant..... sukk . savne savne..... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarlyset

Siden jeg selv jobber i et "mykt" yrke har jeg også sett meg lei på all kosen dere skal omgi dere med. Dere kan jo pokker ikke gjennomgå ei ordinær saksliste uten å lage en slags emosjonell edens have rundt det dere har å si!! -begynner mer og mer å forstå hvorfor menn har vært det ledende kjønn siden tidenes morgen! Og dette sier jeg etter i mange år ha vært en mannlig feminist. Er luta lei dere snart,,,,GRRRR...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarlyset

Siden jeg selv jobber i et "mykt" yrke har jeg også sett meg lei på all kosen dere skal omgi dere med. Dere kan jo pokker ikke gjennomgå ei ordinær saksliste uten å lage en slags emosjonell edens have rundt det dere har å si!! -begynner mer og mer å forstå hvorfor menn har vært det ledende kjønn siden tidenes morgen! Og dette sier jeg etter i mange år ha vært en mannlig feminist. Er luta lei dere snart,,,,GRRRR...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min observasjon fra lunch i fænsi guttedominert firma, var en forbausende mangel på personlige relasjoner. Hver dag var det "så, hva skal du i ferien da?" ofte til samme person de spurte dagen før.. de er så lite engasjerte at de gidder ikke huske svaret på sine trivielle spørsmål. Jeg synes det innimellom var litt pinlig, for de kom ikke på noe særlig å snakke om, og det var veldig sjelden noen som lo... takke meg til hun flotte morsomme superhyggelige jenta jeg ble kjent med, og begynte å lunsje med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...