Gjest indiangranny Skrevet 27. mai 2003 #1 Del Skrevet 27. mai 2003 Nå sitter jeg her da uten en snill svigermor,vi hadde ingen svigermorproblemer.Hun Hadde kreft og vi viste hvilken vei det gikk,nå den siste uka lå hun bare å døste.Jeg sang for henne på torsdag i telefon en indisk sang,hun blomstret opp av å høre stemmen min.Jeg og min mann sitter her og gråter fordi det er litt for tøfft for oss.Grunnet syk dom kunne vi ikke reise nedover i begravelse.Jeg har aldri sett min svigermor men vi pratet mye på telefon.Jeg føler meg så liten og at jeg fikk gjort så lite for henne mens hun levde.Jeg gjorde det jeg kunne men jeg vill gjort mye mer for henne. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 Vi bare gi deg en lang varm *klem* jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@-unplugged Skrevet 28. mai 2003 #3 Del Skrevet 28. mai 2003 Siden jeg ikke lenger har adgang til visse forum, så vil jeg her bare si til deg at jeg beundrer deg. Du gjorde det DU kunne. Sender deg en kjempestor klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 28. mai 2003 #4 Del Skrevet 28. mai 2003 Klem fra lille blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 30. mai 2003 #5 Del Skrevet 30. mai 2003 Sender en stor klem til deg! Ta vare på mannen din, han trenger deg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. juni 2003 #6 Del Skrevet 17. juni 2003 Kondolerer! ta vare på hverandre i den tøffe tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 17. juni 2003 #7 Del Skrevet 17. juni 2003 kondolerer indianlady. jeg vil tro det er kjempe tøft for dere. og man kan ikke forbrede seg så godt på at noen skal dø, så man kan skåne seg for sorgen. man kan klarer og presse den unna en stund, men da kommer det bare tilbake. så bruk heller tid på og gråt og sørg. og siden hun var syk har hun det sikkert mye bedre nå, selvom det er en stakkarslig trøst. gir derer en stor klem, og håper dere kan hjelpe hverandre gjennom sorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #8 Del Skrevet 18. juni 2003 Uff, nå ble jeg lei meg. Håper det går bra med dere, tross alt. Tenker på både deg og mannen din! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 18. juni 2003 #9 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg liker ikke å bruke ordet kondolerer, men det er ingen andre ord som passer i denne situasjonen. Jeg vet hva du går igjennom. Det er snart ett år siden min svigermor døde, av blodkreft. Vi fikk plutselig dommen at hun hadde mellom to timer og to døgn igjen å leve, neste dag var hun borte. Hun var en enorm støtte for meg og mannen min, og så tvers igjennom snill og god. Jeg savner henne så mye, og tenker på henne nesten hver dag. Men jeg tror bestemt at hun visste hvor mye hun betød for meg og mannen min, og det gjorde nok også din svigermor. Du kan ikke gjøre mer enn det du allerede har gjort, så ikke tenk at du skulle ha gjort mer, hun var helt sikkert glad i dere for alt dere faktisk gjorde. Tenn et lys for henne, og tenk på henne, det er det eneste du kan gjøre nå, og gled deg over de fine minnene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2003 #10 Del Skrevet 19. juni 2003 Uff,Indianlady, dette var trist å høre. De aller fleste vet hvordan det er å miste noen, og når man sitter midt oppi det blir man overbevist om at sorgen og savnet aldri skal gå over. Men det gjør det! Som andre har nevnt her, er det fint å ha noen gode minner å se tilbake på! Vet hva det er å savne, men alle er individuelle. Så jeg kan ikke annet enn å si at jeg kan prøve å forstå hvordan dette er! Sender en klem til deg med ønske om en god sommer -tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. juni 2003 #11 Del Skrevet 19. juni 2003 Så trist, indianlady! Stor klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 19. juni 2003 #12 Del Skrevet 19. juni 2003 Mange klemmer til deg, Indianlady :cry: . Dette var trist! Ta vare på hverandre i tiden som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. juni 2003 #13 Del Skrevet 19. juni 2003 Kondolerer så mye. Har selv vært på besøk i et indisk hus som hadde mistet sin eldste. Der kom og gikk folk i en hel uke for å dele sin sorg og medfølelse. Må være rart å miste en man er glad i men aldri har møtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 24. juni 2003 #14 Del Skrevet 24. juni 2003 Føler med deg/dere, sender deg en stor trøsteklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå