Binke Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Har en god stund vært på utkikk etter en lampe til å ha over sengen til datteren min. Kravene er at den ikke skal være med Barbie-, prinsesse-, Ole Brumm eller lignende motiv. Den skal være barnesikker (små fingre som lett kan begynne å fikle med lyspære :hår: ). Og så skal den gi et mykt god-natt-lys, sånn at vi kan lese en historie på sengekanten uten å ha på taklyset. Håper å finne en som er litt søt og fin, uten at det tipper helt over, hvis dere skjønner. Men hvor finner jeg en sånn?! Bohus og Skeidar synes jeg bare har lamper i Barbie- og Ole Brumm-kategorien, mens lampene på IKEA synes jeg bar tydelig preg av å være svært så billige. Tips til butikker (både på nett og "in real") mottas med takk!
Snuppa Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Bohus og Skeidar synes jeg bare har lamper i Barbie- og Ole Brumm-kategorien, mens lampene på IKEA synes jeg bar tydelig preg av å være svært så billige. Har selv lampene fra Ikea på barnerom (en stjerne og en måne) og når du får de opp på veggen og får festet ledningene til veggen, ser de veldig søte ut. I tillegg er det helt umulig for små barnefingre å komme til, og skulle de komme til, så benyttes det uansett sparepærer som ikke avgir varme. Lyset de gir er også perfekt til søte små som ikke liker å ligge alene i mørket. Har du sjekket om de har noe på Living som kunne passe? I tillegg var det jo utrolig mye fint her: [post=http://www.designbelysning.no/site/maler/standard/standard.asp?case_vis=kategoriutlisting&katego=226&hovedkatnavn=Barn/ungdom]Designbelysning Kanskje de kunne ha noe på Hilmers Hus eller Room også?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Jeg kjøpte denne på IKEA http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30128813 Billig? Vel, det var en hvit plastskjerm og laget for at små fingre ikke kan fikle med pære eller endre ting. I tillegg gir den faktisk godt lys - litt for mye lys til å fungere som nattlampe, men... Jeg synes den var søt., praktisk og den var rimelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå