Gjest Efaristo Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Jeg føler sexen nå til dags,særlig tilfeldig sex ,men også i forhold har blitt så kald og teknisk,de er liksom bare om å gjøre å prestere hvor flink man selv er,vise man kan avanserte stillinger og være mest mulig kinky og sjokkerende...Hmm,hvor ble de av lidemskapen og bare virkelig nyte hverandres kropper og stunden man har sammen?
Ika Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jeg føler sexen nå til dags,særlig tilfeldig sex ,men også i forhold har blitt så kald og teknisk,de er liksom bare om å gjøre å prestere hvor flink man selv er,vise man kan avanserte stillinger og være mest mulig kinky og sjokkerende...Hmm,hvor ble de av lidemskapen og bare virkelig nyte hverandres kropper og stunden man har sammen? Finn deg noen med et avslappa ytre, som ikke er av typen "konkurransemenneske" som alltid skal være best og mest i vinden, et menneske som virker helt greit fornøyd og avslappa med seg selv (uten å måtte være "perfekt" og også f.eks på en skikkelig "bad-hair-day") - Da tror jeg du kommer til å få noen helt nye erfaringer. Også hjelper det å bli litt kjent med ham/henne først vettu. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå