Gå til innhold

Stive og smertefulle ledd

Fremhevede innlegg

Gjest Knirka
Skrevet

Har begynt og få skikkelig vondt i leddene mine, feks etter jeg har sittet med bena i kryss osv. Skal ikke mer en 2-3 minutt før jeg stivner helt.. har et normalt kosthold, går mye og er ikke altfor gammel hehe :)

Noen som har eller har hatt det likt? Prøvd kosttilskudd? Hjelper det, og isåfall hva? Skal snart til legen, men greit og forhøre seg litt her inne også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har begynt og få skikkelig vondt i leddene mine, feks etter jeg har sittet med bena i kryss osv. Skal ikke mer en 2-3 minutt før jeg stivner helt.. har et normalt kosthold, går mye og er ikke altfor gammel hehe :)

Noen som har eller har hatt det likt? Prøvd kosttilskudd? Hjelper det, og isåfall hva? Skal snart til legen, men greit og forhøre seg litt her inne også :)

Har det akkurat likedan som deg.

Får smerter og stivhet spesielt i venstre hofte.

Jeg trener styrke 3 ganger i uka, og sykler litt. Blir verre av å gå. Bilturer er ille. Dette begynte i april, og har forverret seg.

Sliter også med nakkesmerter, som heller ikke blir bedre, og det begynte for flere år siden. Har skjev rygg, ikke så stor skjevhet, men nok til at ihvertfall nakkesmertene kommer av det. Sikkert hoftesmertene også.

Styrketrening hjelper, synes jeg. Sykling også. Lar jeg være noen dager, blir det fort verre. I tillegg går jeg til manuellterapeut, og det hjelper også.

Men bra er jeg ikke.Vet ikke om jeg blir det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...