Gjest kathe Skrevet 24. juli 2008 #21 Skrevet 24. juli 2008 jeg liker alt uten om ketchupen kjøp den og lukt på tuten urch synest ellers vannlige merker fortjener konkurranse:)
Iris* Skrevet 25. juli 2008 #22 Skrevet 25. juli 2008 Jeg elsker first price, jeg! For det første så er det jo billigere enn andre varer, og for det andre så er enkelte av varene (f.eks tortilla-chipsen) myyye bedre enn dyrere merker
Sola^ Skrevet 25. juli 2008 #23 Skrevet 25. juli 2008 Kjøper ofte billigmerkene til taco. Synes det fungerer bra. Har brukt ICA sine for det meste, og dei er gode. Kjøper gjerne billigmerker viss smaken er grei. Kjøper first price appelsinjuice sidan samboeren foretrekker juice fra konsentrat (liker at den er surere), og den er billig. Har prøvd billigversjon av saltstenger, og det fungerte ikkje, så ein må gjerne prøve seg litt fram.
Aurela Skrevet 25. juli 2008 #24 Skrevet 25. juli 2008 Jeg elsker first price, jeg! For det første så er det jo billigere enn andre varer, og for det andre så er enkelte av varene (f.eks tortilla-chipsen) myyye bedre enn dyrere merker Veldig enig i dette!! Det eneste jeg ikke liker av FP tingene jeg har smakt (som jeg husker nå) er spagetthi.. Æsj, den var grusom og melete (kan ha noe med tilbredningen på en hytte uten støm og vannet som aldri ville koke opp heller, men den sjansen tar jeg ikke på nytt).
Muffin! Skrevet 25. juli 2008 #26 Skrevet 25. juli 2008 Kvitløksbaguettene er knallgode!! Spiste dem senest i stad! Det er mange first price-produkter som er bra/gode, men jeg styrer unna kjøtt-produktene deres. Det er genialt at de f.eks. selger ansiktsservietter til en femtedel av prisen på tilsvarende produkter.
mysan Skrevet 25. juli 2008 #27 Skrevet 25. juli 2008 Har ikke prøvd så veldig mange FP produkter, men skyllemiddelet er helt ok, bananene er bananer, greit nok, juicen liker jeg ikke, iskremen er forferdelig, sausen i tacopakken likte jeg ikke, jeg foretrekker den mer chunky typen... man får vel prøve seg frem. Noe er greit, og annet er billig fordi kvaliteten er semmer.
Fat Sally Lee Skrevet 25. juli 2008 #28 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har prøvd smøreost, hvitløksbaguetter, brus, brød, tunfisk, bananer, gulrøtter, tamponger og kyllingfileter fra first price, og er fornøyd med alle varene. Enkelte av varene er prikk lik merkevarer, men koster mye mindre, så jeg kommer ikke til å slutte å kjøpe First Price. Det eneste negative er at emballasjen ikke ser like bra ut som hos de dyrere konkurrentene.
mysan Skrevet 25. juli 2008 #29 Skrevet 25. juli 2008 Men emballasjen går jo bare i søpla allikevel, så det spiller jo ingen rolle
SilkeSatan Skrevet 31. juli 2008 #30 Skrevet 31. juli 2008 Når jeg jobbet i en butikk som fører FP-produkter, så fikk jeg vite at gulosten er produsert av Synnøve Finden, skinken er produsert av Gilde osv. Så eh.. Det er ikke slik at det er et FP konsern som kopierer orginialer. Selv bruker jeg masse FP produkter. Synes ikke at makrellen i tomatsaus var noe god, og ketchupen smakte herk. Men ellers så er jeg veldig fornøyd med FP. Og jeg synes det er bra at de andre merkene også får litt konkuranse.
Olive Skrevet 31. juli 2008 #31 Skrevet 31. juli 2008 Jeg kjøper aldri First Price eller andre billigmerker. Disse varene er med på å presse prisene opp på andre merkevarer, samtidig som kvaliteten synker. Jeg er veldig nøye på å lese innholdsfortegnelsen på de fleste varer, og mitt inntrykk er at First Price bytter ut mange ting med sukker Og etter å ha jobbet i butikk kan jeg med hånden på hjertet si at frukten er helt motbydelig!!! Halvparten av alt butikken tok inn kom ikke i hylla en gang. Bananer skal blant annet ikke ligge i poser da de utgir gasser som gjør at råtningsprosessen går fortere.
Lise_ Skrevet 31. juli 2008 #32 Skrevet 31. juli 2008 Jeg kjøper aldri First Price eller andre billigmerker. Disse varene er med på å presse prisene opp på andre merkevarer, samtidig som kvaliteten synker. Jeg er veldig nøye på å lese innholdsfortegnelsen på de fleste varer, og mitt inntrykk er at First Price bytter ut mange ting med sukker Og etter å ha jobbet i butikk kan jeg med hånden på hjertet si at frukten er helt motbydelig!!! Halvparten av alt butikken tok inn kom ikke i hylla en gang. Bananer skal blant annet ikke ligge i poser da de utgir gasser som gjør at råtningsprosessen går fortere. Veldig dumt visst FP bytter ut med sukker.. frukten har jeg aldri kjøpt, men alt det andre er et kjempegodt og billig alternativ
Wonders Skrevet 31. juli 2008 #33 Skrevet 31. juli 2008 kjenner ingen som har noe imot det jeg...Alle synes det er genialt, man plukker de varene man vil, og noe kan man ha litt billigere...genialt! Har man lite peng så har man lite peng.
Teriyaki Skrevet 1. august 2008 #34 Skrevet 1. august 2008 Osten til first price er ikke noe god. Den er hard og den har for lite smak. Kjøttdeigen er grusom! Du kjenner sånne kornete biter i den, og det er alt for mye salt i den. Juicen er heller ikke noe god. Syltetøyet er derimot godt, potetgullet er godt osv. Det varierer mye. Men jeg har for det meste dårlig erfaring med firstprice. Dessuten handler jeg ikke så mye på kiwi.
Teriyaki Skrevet 1. august 2008 #35 Skrevet 1. august 2008 Når jeg jobbet i en butikk som fører FP-produkter, så fikk jeg vite at gulosten er produsert av Synnøve Finden, skinken er produsert av Gilde osv. Så eh.. Det er ikke slik at det er et FP konsern som kopierer orginialer. Selv bruker jeg masse FP produkter. Synes ikke at makrellen i tomatsaus var noe god, og ketchupen smakte herk. Men ellers så er jeg veldig fornøyd med FP. Og jeg synes det er bra at de andre merkene også får litt konkuranse. Mulig osten er produsert av Synnøve, men det er stor forskjell på osten fordeom. Har da lite å si hvem de er produsert av, hvis kvaliteten ikke er den samme. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #36 Skrevet 1. august 2008 Jeg kjøper en del first price. Osten (iallefall den eneste jeg har sett som er til pizza etc) er jo ikke ekte ost engang.. mange billigmerker som fikk en smekkd er og måtte bytte ut tittelen ost med "topping" eller "pizzatopping" etc.. var mye palmeolje/soya e.l. og ikke melk.. Ellers er faktisk frossenpizzaen helt ok, skyllemiddelet er greit, tacosaus/skjell/fajitas er gode, de smaker nesten ikke forskjell fra merkevarene og da gidder jeg ikke betale 3x prisen.. Toalettpapir, tørkerull, bananer og brus kjøper jeg nesten alltid fra FP..
Gjest Yoghurt Skrevet 1. august 2008 #37 Skrevet 1. august 2008 Jeg har til gode å finne økologiske first price produkter, first price uten (i mine øyne) unødvenidge tilsetningsstoffer.. Derfor liker jeg det ikke..
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #38 Skrevet 13. august 2008 Jeg unngår hovedsakelig First Price fordi designet på produktene er såpass stygge og fargeløse, og for min del også direkte frastøtende. Hadde pakkene deres kanskje sett litt "dyrere" ut, så hadde neppe den lave prisen på produktene deres hatt like mye å si.
flYflax Skrevet 13. august 2008 #39 Skrevet 13. august 2008 Jeg kjøper alt jeg kan av FP... Jeg har veldig dårlig råd, og når FP kom kunne jeg faktisk begynne å kjøpe inn litt mer, og ha faktiske middager. Jeg innrømmer gjerne at noen kjøttprodukter ikke smaker like godt som de litt dyrere (Kjøttdeig, grill/wiener pølser, Bacon i skiver) Men vondt er det langt ifra.
Fimlen Skrevet 17. august 2008 #40 Skrevet 17. august 2008 Eg trur nok det henger saman med at First Price er eit billig merke, og for ungar er det kanskje ikkje kult nok. Personleg syns eg FP har mange gode produkt, i forhold til prisen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå