Gå til innhold

Lyst til å style opp bilen min


Gjest ~Fantabulous_kitten~

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Heisann!

Noen som vet om det er firma etc i Norge som lakker biler etter tema? Altså ikke bare noen tribalstriper på sidene, men for eksempel et helt tema på bilen, og hva det kan koste?

Jeg så en gammel bil noen hadde gjort dette med, og det så jo råkult ut....

Håper noen kan svare :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en kammerat lakerte navnet på sykkelen i 3d pluss at han lakerte et hode, dette var da bare på tanken på en harley og han betalte 8000 trur jeg det var, det var da grunning, bunnfarge, motivlakkering og klarlakk, og det var ca 10 år siden. og hann fikk det billig husker jeg.

vet att enkelte lakeringsjobber koster over 100,000, spørs på motiv og bil mm.

men, du får klistrmerker bestillt som du selv former motivet på og som blir tilpasset din dør, skjerm eller hvor du skal ha det, koster ikke like mye som lakkering og ser like bra ut, de fleste ser ikke forskell om det er gjort ordentlig.

i england er det store nå og kjøpe slik film/klistremerker som dekker hele bilen, da kan du får en billig penge få utrolig kul bil..

Endret av nbp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på hva slags bil du skal ha det på, og hva du skal ha. Det kan variere alt fra 10000 til 200000....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Ja, at det blir dyrt, var forventet... men 100 000... hmm, blir nok ikke bilen jeg har nå, da. Jeg tenkte egentlig på å få lakket hele panseret, må vel bare ta kontakt med dem. Bilen er jo ikke verdt 100 000 lenger den...

nbp: vil ikke klistremerker bare flasse av? Jeg flytter til vestlandet, så bilen vil jo bli utsatt for vær.... :o) Hvis ikke, hvor kan man bestille sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klistremerker til bil er da ikke vanlige klistremerker. De vil da også være litt vanskeligere å få av..

'Det du også må tenkte på ved lakkering er at om bilen får riper så må du regne med å betale masse igjen pga farge o.l. koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Jeg har aldri vært borti slike klistremerker jeg, men jeg har sett på noen biler at "dekoreringen" flasser av... men de har kanskje ikke brukt slike som er ment for bil, da...

Og joda, jeg vet det med riper. Så for noen timer siden kom jeg frem til at jeg skal vente til jeg eventuelt får en garasje bilen kan stå i. Men uansett greit å vite hvem som holder på med slikt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest gutt

Det er vinyl med motiv printet på seg en kjøper, ikke klistremerker. Fordelen med vinyl er at den er elastisk og dermed kan formes rundt "alt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinyldekor er og tingen ja :)

Enkelt å sette på (store merker vil du kanskje ha hjelp med :ler: )

Denne siden har slike full color kits som de kaller det også, så får du ikke bare tribal streker ^^

Mye av det er litt Fast & Furious look da, men du kan custom bestille eller klippe ut selv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...