Gå til innhold

Scarlet`s dagbok


Gjest Scarlet

Anbefalte innlegg

Gjest Scarlet

Tenkte jeg skulle skaffe meg en liten dagbok jeg også. Ser det er så mange som har det, og det ser jo litt gøy ut også :D

Koselig om noen titter innom og hilser på :)

Så da var det bare å huske å skrive i denne dagboka da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Scarlet

Denne uka er heldigvis kort! Håper det blir fint vær videre utover også, jeg begynner å bli rimelig lei det regnet.

I dag har jeg vært på jobb, jeg er forsåvidt der enda da. Senere i dag skal jeg trene :) Gleder meg! Trening er noe av det morsomste jeg gjør og det gjør jeg så ofte jeg kan!

En venninne inviterte meg med på middelalderdagene, som er i juni på Hamar. Irriterer meg litt at jeg ikke får blitt med, men sånn er det. Det er liksom ikke bare å ta seg en dagstur når man bor litt langt unna, og det er en del som skal klaffe. Menmen...det er vel ikke siste gang noe sånt blir arrangert.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Denne uka er heldigvis kort! Håper det blir fint vær videre utover også, jeg begynner å bli rimelig lei det regnet.

I dag har jeg vært på jobb, jeg er forsåvidt der enda da. Senere i dag skal jeg trene :) Gleder meg! Trening er noe av det morsomste jeg gjør og det gjør jeg så ofte jeg kan!

En venninne inviterte meg med på middelalderdagene, som er i juni på Hamar. Irriterer meg litt at jeg ikke får blitt med, men sånn er det. Det er liksom ikke bare å ta seg en dagstur når man bor litt langt unna, og det er en del som skal klaffe. Menmen...det er vel ikke siste gang noe sånt blir arrangert.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Ja, da var det endelig fredag! Jeg er faktisk ikke så trøtt i dag selv om vi var ute på onsdag og det ble veldig seint..fikk da med andre ord ikke sove før seint i natt da vi sov meste parten av dagen i går. Irriterer meg egentlig litt at jeg ikke tok fri fra jobb idag, da det er veldig godt med en langhelg i ny og ne. Men neste helg er jo pinse, så da blir det en fridag ekstra der også. Gleder meg til sommerferien!!! :hoppe:

Lurer på hva jeg skal finne på i helgen? Jeg skal i hvertfall trene, men bortsett fra det er jeg faktisk ikke helt sikker. Det blir ingen tur ut på byen i hvertfall..jeg orker rett og slett ikke. Så det blir vel bare en slappe-av-helg sammen med samboeren..hyggelig det også: Spise god mat, godteri og se en god film. Noen som har en bra film å anbefale kanskje? Helst thriller :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

En liten stund siden jeg har skrevet her, men har hatt litt å gjøre de siste dagene. Var ute med jobben på mandag..var så sliten i går at jeg la meg kl. 18.00. Da jeg våknet i dag morges hadde jeg sovet i 12 timer! Gjett om jeg var utvilit, men det var jammen meg godt også! Åh, da fikk jeg ikke sett Ungkarskvinnen heller.. :/

I dag skal jeg møte en venninne i byen etter jobb, det blir hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...