Gå til innhold

Bursdags gave.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Saken er den at jeg har bursdag neste uke, og idag var min mor i byen for å kjøpe gave. Når jeg da kommer hjem fra jobb, og skal vaske noe klær ser jeg to topper/ t-skjorter på senga hennes, og en større gave som er pakket inn. De to toppene falt ikke i min smak i det hele tatt. Men burde jeg vente, til jeg har åpnet gavene på bursdagen min, for å så bytte de etterpå?, eller skal jeg si noe nå?

Tror jeg skal vente, men er litt i tvil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vent. la henne få lov å pakke inn først. og så kan du jo si at de ikke falt helt i smak, og at du har lyst å bytte dem. :)

Skrevet

Jeg ville ventet med å si noe til du hadde pakket opp toppene. Så kan du heller forsiktig fortelle at de ikke var helt din type topper etterpå.

Skrevet

Er du sikker på at toppene er til deg da? Det kan jo hende hun har kjøpt de til seg selv.

Vent uansett med å bytte til du eventuelt har fått dem i gave.

Skrevet

Sover mamma'n din på vaskerommet siden du var inne der? Man bør ikke snoke, da blir det mye vanskeligere å være overrasket!

Gjest Gjest
Skrevet
Sover mamma'n din på vaskerommet siden du var inne der? Man bør ikke snoke, da blir det mye vanskeligere å være overrasket!

Nei, min mor sover ikke på vaskerommet, hun sover på soverommet sammen med min far. Og takk for alle svar. Det er nå ordnet og noe er byttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...