Gå til innhold

Resturant i London


Tulipan

Anbefalte innlegg

Hei,hei!! :vinke:

Noen som har en god, litt eksklusiv resturant i London som ikke koster 1/2 måneds lønn??

Vi spiser alt, men hun ene er ikke så glad i indisk mat....

Skal bo i Bayswater/Paddington området, men dette har egentlig ikke noe å si siden t-bane systemet i London fungerer såpass bra

Takker for tips :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg kan på det varmeste anbefale Rhodes 24 som ligger i 24 etasje med utsikt over London. Herlig utsikt, herlig mat, god service osv. Virkelig en opplevelse.

Vi spiste en treretters, som endte med femretters (fordi de kom med en gratis apetizer før forretten og noe søtt etter desserten, vi måtte omtrent rulle fra bordet...).

Bestill bord i god tid før dere drar. Be gjerne om et bord ved vinduet. Ta undergrunnen til nærmeste stasjon, og så anbefaler jeg drosje den siste biten.

Ellers kan jeg også anbefale Rules som er Londons eldste restaurant og serverer tradisjonell engelsk mat. Også her bør du bestille bord før du reiser.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på fifteen og var veldig fornøyd, den er vel ikke akkurat billig da.. Anbefales på det sterkeste, råvarende som de brukte var fantastiske. Vil tilbake dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Livebait i Covent Garden- har etter min mening Londons beste sjømat (og jeg har spist på ihvertfall 30 ulike sjømatrestauranter i den byen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne anbefale Toptable. Der kan du lese om restauranter og bestille bord. Dessuten har de veldig ofte gode tilbud på eksklusive (og mindre eksklusive) restauranter.

Arbutus er en veldig god restaurant. Tatt i betraktning at de har en Michelinstjerne, er det rimelig der, maten er nydelig og servicen er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...