Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Trodde det stort sett var nysing og øyneproblemer som var allergirealterte? Eller bør jeg innse at hosten sannsynligvis er noe annet?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jepp, du kan absolutt få hoste av allergi. Om halsen blir irritert.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Får håpe det er grunnen da. Er litt samme tørrhosten som når jeg hadde bronkitt/lungebetennelse (fikk ingen klar diagnose, men fikk medisiner som skulle ta begge deler og ble frisk), så det er ganske slitende i lengden. Nei, får vel kapitulere, zyrtex og så akupunktør.
ashera Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Sønnen min har kraftig pollenallergi som gir seg utslag i en skranglete hoste, det sitter i strupen. Det var visst ganske utypisk, så det tok dessverre en sesong før fastlegen kom på at vi burde prøve allergitabletter. Det hjelper!
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Sønnen min har kraftig pollenallergi som gir seg utslag i en skranglete hoste, det sitter i strupen. Det var visst ganske utypisk, så det tok dessverre en sesong før fastlegen kom på at vi burde prøve allergitabletter. Det hjelper! Får håpe det ja. For det er litt ekkelt å tenke på at jeg muligens har en ny runde med infeksjon. Var ille nok forrige gang, og antibiotika vil jeg helst unngå så langt det går. Misliker allergipiller nok
FangeLiv Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Når jeg har allergiutbrudd blir helsa generelt dårligere, får hoste og føler meg nesten som forkjøla etterhvert. Starter som regel med nysing og kløende øyne, men ikke alltid. Så det at hosten er bronkittaktig utelukker ikke at det er allergi som har skylden. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Ser ut som om det hjelper med allergipiller ja Så nå ser jeg det an litt før jeg eventuelt går til lege med de her hersens "ømme" lungene mine. (note so self: Jeg er allergisk, og piller er en god ide, selv om jeg avskyr å innrømme det Neste år, akupunktør )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå