Gå til innhold

Hypnose?

Fremhevede innlegg

Gjest Sunne
Skrevet

Er det noen som har erfaring med å slutte å røyke vha hypnose?

Jeg er skikkleig desp etter å slutte, men vet at jeg ikke klarer det av meg selv. Har røykt i 10 år og synes at nok er nok.

Tingen er at jeg er litt skeptisk av natur og tenker at hypnose kanskje er humbug da jeg ikke kjenner noe særlig til det.

Anyone??

:jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har erfaring med å slutte å røyke vha hypnose?

Jeg er skikkleig desp etter å slutte, men vet at jeg ikke klarer det av meg selv. Har røykt i 10 år og synes at nok er nok.

Tingen er at jeg er litt skeptisk av natur og tenker at hypnose kanskje er humbug da jeg ikke kjenner noe særlig til det.

Anyone??

:jepp:

Begge mine foreldre forsøkte det, men det fungerte ikke for noen av dem. Det er og noen som ikke lar seg hypnotisere. Jeg tror det har noe med hvilke hjernehalvdel som er mest dominant eller noe slikt.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet

Jeg har ikke prøvd hypnose mot røyking da jeg sluttet av meg selv lenge før jeg prøvde hypnose, men jeg har prøvd en generell hypnose.

Det virket ikke på meg. Jeg tenkte hele tiden på hva hun skulle si neste gang og analyserte hele tiden hva som skulle skje og hva jeg egentlig skulle oppleve. Jeg tenkte på at det var meningen jeg ikke skulle hørt noen andre lyder, men jeg hørte tikkingen av en klokke, og biler utenfor og slikt.

Så jeg ble liggende og tenke for mye. Og så tenkte jeg at jeg kanskje skulle bare prøve å reise meg fort opp, og om det da ville bety at jeg ikke var hypnotisert.

Jeg fikk beskjed om å se tall fra en til ti og at de etter tur skulle forsivnne... jeg så ikke det og bare fortsatte å telle og telle...

Vel - det funket ikke for meg.

Kusinen min og sønnen min ble hypnotisert for søtsug, og det hjalp en stund, men så falt de tilbake til godterier og kaker og sånt igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...