Gå til innhold

Vår store dag 20.06.09


Gjest trimjenta

Anbefalte innlegg

Gjest trimjenta

Da var datoen satt og det er min tur til å starte bryllupsdagbok.

Vi forlovet oss på min bursdag på lørdag som var og har allerede booket dato og lokale.

Virker som det meste for neste sommer er utleid, i alle fall hvis det skal passe med lørdagsvigelsene på tinghuset. Og siden jeg er litt gammeldags og syns at man skal sette en dato når man først forlover seg så måtte vi hive oss rundt og finne en dato.

Jeg er helt grønn på bryllup men prøver å hente info der det hentes kan, det blir nok bra til slutt.

Nå som lokalet er i boks så har vi jo kjempe god tid til resten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye. Du har en kjempe fin tid foran deg nå. Gleder meg til og se deg som brud.

Stor klem

Endret av Siljebeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimjenta

Siden det er 11 mnd til bryllupet har jeg skjønt at denne delen av huskelista burde vært ok nå :)

18-12 måneder før bryllupet

Sjekk at vilkårene for inngåelse av ekteskap er til stede. Denne er litt morsom, men OK.

Velg vielsesform, tidspunkt og sted. Får ikke bestilt tid enda, men fått bekreftet at det ikke er noe problem.

Bli enige om bryllupets størrelse og budsjett, har foreldrene lyst og mulighet til å bidra økonomisk? Størrelsen er vi enig om, budsjett har vi bare regnet grovt på. Foreldrene har vi ikke blandet inn enda.

Sett opp et foreløpig budsjett (som dere sannsynligvis må redigere mange ganger!)

Velg forlovere Begge to har valgt forlovere. Jeg har 2 og han har 1.

Reserver festlokale Festlokalet er i boks.

Så rart å tenke på at jeg skal gifte meg. Vi har jo snakket om det, så det var helt naturlig for oss å sette dato og begynne planleggingen når ringen var på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det en ny dagbok som jeg må følge med i!! :-D

Gratulerer og lykke til med planleggingen!! Heldige dere som har lokale i boks... Sliter litt med det selv om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimjenta
Oi, her var det en ny dagbok som jeg må følge med i!! :-D

Gratulerer og lykke til med planleggingen!! Heldige dere som har lokale i boks... Sliter litt med det selv om dagen...

Når skal du gifte deg og hvor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det da... Vi skal gifte oss en gang våren 2009. Har egentlig booket kirken 23. mai, men viser seg å være vanskelig med lokale den dagen. Akkurat nå om dagen er det umulig å få tak i noen som driver med utleie også da, alle har visst ferie virker det som... Men det ordner seg nok til slutt! :)

Sted er Oslo, har booket Vestre Aker Kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så fin kjole!

Må si dere er effektive, dato og lokale allerede! Gratulerer med forlovelsen, og lykke til med forberedelsene :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...