Gå til innhold

Hvordan ser rumpa til partneren deres ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp studert mannen min sin :flekke: , og jeg blir :wow::wow: hver gang!

Han har en perfekt halvkule der bak, skikkelig sprett:)...og kraftige lår. Han har en sånn rumpe en kan se i undertøysreklamer for menn.

Skulle ønske jeg hadde hans rumpe i dameutgave, for det er ikke sånn sprett i min!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nabodama da!!!! :fy_fy:

Husk at du er en dannet dame i moden alder.

Skrevet

Min sin har ogsaa skikkelig sprett, den er helt perfekt og yummy! Og herlige laar :sikle::sjarmor:

Skrevet

Mmm, min sin også!! Er nesten litt misunnelig på den, hihi ;) skikkelig sprett, og bare veldig....mann!

:spise:

:popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet

Mannerumper er noe av det mest patetiske jeg ser. Ser så snodige ut.

Jeg er hetero, men mannekroppen har for meg ingen estetisk appell. Synes mannskroppen er stygg, rar, knotete og ulekker. Ja, jeg har gjerne sex med menn, men da må lyset være avslått skal jeg få noe ut av det.

Skrevet
Nabodama da!!!! :fy_fy:

Husk at du er en dannet dame i moden alder.

Ha ha, det med dannet kan man gå bort fra, det med moden kan diskutere i det vide og brede;)

Gjest dalieo
Skrevet

Mandig :sjarmor: Stram, fast og liten. Og muskuløse lår under.. Nam!

Gjest Gjest
Skrevet

Hm...blek, tynn, og knoklete. Ikke så appealing akkurat.

Skrevet

Helt perfekt! deilig, mandig sprett rumpe med kraftige lår, som jeg hører går igjen her. tydeligvis mange heldige mannfolk der ute! lurer på hvordan de får det til.. jeg KJEMPer for å trene min stuss hver dag:p

Gjest Gitte
Skrevet

Nyydelig :hjerte: Skikkelig beinharde muskler, ikke et hår og så sinnsykt glatt :overrasket: Nesten som en barnerompe.. hehe.. og svæære fotballår.. God damn han er deilig :sikle:

Gjest Naria
Skrevet

Jeg har aldri skjønt greia med rumper. Rumper interesserer meg overhodet ikke.

Skrevet
Helt perfekt! deilig, mandig sprett rumpe med kraftige lår, som jeg hører går igjen her. tydeligvis mange heldige mannfolk der ute! lurer på hvordan de får det til.. jeg KJEMPer for å trene min stuss hver dag:p

Mulig at enkelte menn er heldig. For min del er det en konsekvens av nærmere 20 år med hopping, løping og jevnlig vekttrening. Syns egentlig det er en mixed blessing. Bukser som passer bein og rumpe, blir som regel altfor vid rundt livet. Men positive reaksjoner fra jenter veier til en viss grad opp for det andre.

Liker faste rumper på jenter, men kan styre meg for store lår :)

Skrevet

Min sin faar det til ved aa alltid ha vaert aktiv med sport av diverse slag. Han har drevet med svoemming, rugby, tennis, badminton, squash, roing, og mye annet. Saa han er veltrent og har faste muskler overalt, muskuloese bein og armer og fast og fin sprettrumpe. Eneste stedet det er tegn til fett er litt rundt magen, men det synes jeg er greit :)

Skrevet
Mulig at enkelte menn er heldig. For min del er det en konsekvens av nærmere 20 år med hopping, løping og jevnlig vekttrening. Syns egentlig det er en mixed blessing. Bukser som passer bein og rumpe, blir som regel altfor vid rundt livet. Men positive reaksjoner fra jenter veier til en viss grad opp for det andre.

Liker faste rumper på jenter, men kan styre meg for store lår :)

Mannen min har samme problem, han finner ikke bukser så lett.

Skrevet

Samme her, men jeg kommer aldri opp mot hans nivå uansett hvor mye jeg trener.

Skrevet
Samme her, men jeg kommer aldri opp mot hans nivå uansett hvor mye jeg trener.

Vi menn har lettere for å bygge muskler enn dere jenter, og gluteus maximus er jo en nettopp en muskel. Selv med tilsvarende belastning i forhold til kropp, vil han fort komme bedre ut av det enn deg.

Urettferdig?

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen min har en blek, liten rumpe. Den er ikke spesielt spretten og ikke spesielt muskuløs heller. Lårene under er lange og faste.

hele kroppen hans bærer preg av å være en aldrende kropp som var topptrent i yngre dager. Han har fortsatt de senete klatremusklene, men har fått et lite alderstillegg foran på magen og brystkassen har seget bittelitt.

Men han er den deiligste mannen i mine øyne uansett.

Skrevet

Min har også en dødsdeilig rumpe. Veltrent, samtidig som det er litt å klemme på. Minimalt med hår. Jeg er kjempefornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...