Gå til innhold

Blod under samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Bleeding love
Skrevet

Jeg hadde sex med en ny mann i kveld, vi brukte kondom og så begynner jeg plutselig å blø fra skjeden. Det synes jeg var ekkelt, flaut, uforståelig.. Har hatt en del sex, men aldri blødd pga det før. Hva kan det skyldes?

Hoppet over mensen på pillebrettet mitt denne måneden, kan det være derfor? Det var imidlertid ingen tegn til mensen FØR vi lå sammen.

Eller kan jeg ha blitt påført en rift? Har jeg en kjønnsykdom som jeg ikke vet om?

Vær så snill og svar!

- Hilsen bloody Mary -

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke .. men du bør dra til legen?

blør det fortsatt?

Skrevet

Vil kanskje tro det kan være en rift? Men du kan jo ta en tur til legen, sånn for sikkerhets skyld.

Gjest Gjest_Pjusken_*
Skrevet

Det kan hende at han kom borti livmortappen din... Det har skjedd meg meg et par ganger ved litt mer harhendt sex... Da har jeg plutselig begynt å blø og det har gjort litt vondt (er ikke alle som synes det er vondt)

Men det ga seg til dagen etter... Og det ser ut til at det er ekstra mye blod siden det har blandet seg med andre væsker...

Men hvis det ikke har gitt seg enda ville jeg gått til legen...

Skrevet

gå til legen!

Gjest Emera
Skrevet (endret)

Ja, det er bare en lege som kan svare sikkert på dette.

Men jeg kan også oppleve å blø, og det er fordi jeg har litt livmorslimhinne på livmortappen (kalles bl.a. ektopi). Den fylles jo opp med blod i takt med den inne i livmoren, og den blør lett ved berøring. Så at du hoppet over mensen kan være en årsak.

P-piller kan gjøre at livmorslimhinnen vokser ut mot livmorhalsen/tappen. Men det er ikke farlig.

Endret av Emera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...