Gå til innhold

Tror det er noe galt med underlivet mitt..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjestnå
Skrevet

I en lengre periode har jeg hatt en underlig og helt sinnsyk svie der nedentil. Hadde også en lengre periode med brunt utflod og blødninger. Jeg gikk til legen for å undersøke det, og fikk en vaginalkrem på resept, og etter det har utfloden og blodet forsvunnet. Svien har også blitt bedre, men kommer av og til, noen ganger i forbindelse med samleie.

Idag da jeg skulle barbere meg nedentil la jeg merke til to "kuler" på begge sider av skjeden. Vet ikke om jeg skal kalle det kuler heller, men hevelser, som var litt ømme da jeg kjente på de. De har aldri vært der før. Må også legge til at jeg er gravid.

Hva i all verden er dette for noe? Legen sa ingenting om dette da jeg var der sist, så de må jo ha oppstått ganske nylig..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestnå
Skrevet

Dytter denne opp. Håper noen vet.

Skrevet

En kul på hver side, eller to på samme side? Jeg har også hatt to kuler på samme side en gang, da var det talgkuler. De gikk bort av seg selv, men det gikk vel en måned eller så. Men det var ikke i kombinasjon med smerter eller sårhet eller noe som helst.

Jeg ville gått til lege med en gang om jeg var deg, spesielt siden du er gravid.

Gjest Gjestnå
Skrevet

To kuler på hver sin side av åpningen, dersom du skjønner.. Kjenner også at det er ømt dersom jeg setter meg ned på huk da det blir litt strukket. Beklager detaljene altså..

Synes det er MEGET MEGET ubehagelig å bli tatt underlivsundersøkelser på. Aner ikke helt hvorfor, men det er sikkelig ekkelt. Har gått igjennom en tidligere fødsel, og føler at hele underlivet mitt er helt ødelagt. Har kun gått til fastlegen min på slike undersøkelser, bortsett fra fødsel og innvendig UL. Er det mer vanlig å ha en gynekolog ved siden av fastlegen? Virker som om mange har det. Koster det evt. mye?

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet
To kuler på hver sin side av åpningen, dersom du skjønner.. Kjenner også at det er ømt dersom jeg setter meg ned på huk da det blir litt strukket. Beklager detaljene altså..

Synes det er MEGET MEGET ubehagelig å bli tatt underlivsundersøkelser på. Aner ikke helt hvorfor, men det er sikkelig ekkelt. Har gått igjennom en tidligere fødsel, og føler at hele underlivet mitt er helt ødelagt. Har kun gått til fastlegen min på slike undersøkelser, bortsett fra fødsel og innvendig UL. Er det mer vanlig å ha en gynekolog ved siden av fastlegen? Virker som om mange har det. Koster det evt. mye?

Jeg har en venn som hadde det samme, de kalte det Bartholinitis, sjekkpå lommelegen eller noen andre legesider på nettet f.eks http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=1344

Gjest Gjestnå
Skrevet

Tusen takk for svar! Mulig det er det du beskriver her.. Men det kommer ikke noe væske ut. Det høres jo helt for jævlig ut, når de beskriver metodene for å fjerne det. Skjøre den opp, grøss og gru! Aner ikke, men jeg skal hvertfall bestille meg time til lege ganske kjapt. Skal på innvendig UL idag, og dette gruer jeg meg selvfølgelig masse til nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...