Gå til innhold

Pokkeres FedEx!!!


Fakse

Anbefalte innlegg

Har bestillt en pakke fra Victorias Secret, og de sender pakker med FedEx. Tidligere har FedEx stått for fortollinga, men etter at internettfortollinga kom ville jeg gjøre dette selv. Fikk en telefon fra en dame om at de trengte bla personnummer for å fortolle pakken, og informerte da om at jeg hadde tenkt å fortolle pakken selv. Det var greit, damen la på, og jeg begynnte å vente på å få pakken i posten.

Men den gang ei! Dersom pakken kommer med posten får man jo henta pakken først, så kan man fortolle den når man har kommet hjem. Jeg regna derfor med at det var samme prosedyre her, siden jeg ikke hadde fått informasjon om noe annet. Men neida...

Etter å ha venta i det vide og det brede tok jeg en telefon til FedEx. Hvor blir det av pakken min, lurer jeg på.. Har jo venta i flere uker etter at den kom til Norge nå... Pakken lå (selvfølgelig??) fortsatt på Gardermoen!!! For FedEx venta på at jeg skulle sende dem papirene om at pakken var ferdig fortolla. Men burde de ikke i det minste ha informert meg om dette :o

Ærlig talt! Greit nok at jeg må fortolle pakken før jeg kan få den, men da må de jo i det minste informere om dette, når det tross alt avviker fra vanlig prosedyre med f.eks posten?????? Eller skulle jeg kanskje gjette dette helt selv tenkte de? :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at posten gjør toll når de mottar pakken. Så sender de brev om at du må ta kontakt med dem for å finne ut av fortollinga. (De vil vite mer av hva som er inni, spør før de åpner el.l.) Så får du regning du må betale, så får du pakken. Har aldri opplevd å få pakken først hos posten, og så slentre innom å fortolle senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke før nei, men nå med fortolling på internett er det du selv som fortoller, og da henter en vanligvis pakken først før en fortoller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...