Gå til innhold

Takkekort - tusen spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi giftet oss for noen dager siden og nå har jeg begynt på å tenke på takkekort.

Hva slags takkekort hadde dere/skal dere ha? Er det ok å bruke slike kort som man kan bestille selv på internett eller bør vi velge kort som vi kan klistre bilder i?

Sender man takkekort til de som sendte oss gratulasjonskort eller er takkekort forbeholdt de som ga oss en gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først av alt - gratulerer med vel overstått bryllup! Håper det ble som dere håpet!

Vi kommer til å velge takkekort utfra pris, og valget faller dermed enkelt på optimalprint.com.. De er klart billigst såvidt jeg kan se, og kvaliteten er konkurransedyktig!

Takkekort legges vel helt ærlig i en skuff etter en liten stund likevel, så hvorfor bruke 25-30 kr. på ett kort når man kan bruke 8?

Jeg tenker at takkekort sendes til alle som har gitt gave, både inviterte og andre, og i tillegg de som har bidratt med for eksempel kakebaking, brudekjole (eks. brudebutikken hvis de har vist god service), frisør (hvis det var med på å gjøre dagen perfekt) og slike ting..

Vi tenker å sende takkekort til hun som ordner blomster, (selv om vi betaler henne for det) cateringfolka (betlaer selvsagt der også), bandet og ellers de som har bidratt på en eller annen måte.

Koster ikke takkekortet all verden så kan man jo være raus med hvem som får en hyggelig hilsen med bilde av dere!

:)

Skrevet

Vi bestilte også takkekort fra Optimalprint. Veldig fornøyd med kortene, og rask levering. Som Lince regner jeg ikke med at noen tar vare på kortene (jeg gjør det jo ikke selv engang), så jeg så ikke poenget i å legge veldig mye penger i det, men jeg må si at de kortene man kan bestille fra Optimalprint er akkurat like fine som fotografkort. Og det er forøvrig bilde i dem også, bare at det er trykket på selve kortet og ikke fysisk limt inn.

Vi sendte takkekort til alle vi hadde fått gaver fra,

Skrevet (endret)

Har ikke tenkt saa mye paa det enda, men tenker vi bestiller takkekort i samme stil som invitasjonen, antakelig blir det en pakkepris fra en eller annen selger paa etsy.com.

Vi kommer nok til aa sende takkekort til alle vi har faatt gaver eller gratulasjonskort fra, og ellers de som har hjulpet oss med bryllupet.

Og forresten - gratulerer som nygifte!

Endret av Chimamanda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...