Gå til innhold

Mann på dametoalettet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvordan hadde du reagert om du så en mann som hadde med seg datteren sin in på et dametoalett fordi satteren skulle på do? Hadde du reagert negativt, kanskje fått noen rare tanker? Hadde du i det hele tatt brydd deg? Hadde du likt det? Er det i det hele tatt lov for en mann å gå på dametoalettet?

Jeg har ingen barn og går heller ikke på dametoalettet. Jeg er kun nysgjerrig på hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, samme her. Hva kan liksom skje? Det er jo båser, han ser jo ingen av kvinnene som går på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke tenkt på problemstillingen slik før. For på herretoalettet er det jo ofte ganske åpent kan man si, mens på dametoalettet er det bare båser. Hadde jeg som kvinne hatt en sønn, ville jeg tatt ham inn på dametoalettet, men jeg hadde nok hatt litt av et dilemma om jeg var mann med en datter. Tror nok kanskje jeg hadde tatt henne med på dametoalettet da, ja.

Jeg har aldri skjønt helt det der med at menn står på rad og rekke og pisser i full åpenhet, men det er vel gjerne en vanesak? Det er jo virkelig ikke sansynlig at en 3-4åring hadde tatt skade av å se det, men man burde gjerne snakke om det på forhånd ihvertfall. Hvor gamle er forresten barn når de lærer å gå på toalettet på egenhånd? Det hadde gjerne vært ubehagelig for en 6åring å gå på herretoalettet hvis hun ikke var vant til det, men klarer de seg gjerne selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett det flere ganger og ser på det som helt naturlig, men jeg ville nok reagert dersom det dukket opp en mann med datter i garderoben i svømmehallen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit. Det har til og med hendt at jeg som kvinne har brukt herretoalettet hvis det har vært helt forferdelig lang kø ved dametoalettet og det ikke er noen på herretoalettet. Ikke at jeg gjør det ofte, men ser ikke noe galt i det. Må man, så må man tenker jeg - og jeg ville ikke reagert om en mann kom inn med sin datter på et dametoalett.(..)

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg hadde tenkt over det en gang. Ville regnet det som mer naturlig enn at jenta skulle gått med faren på herretoalettet. Som det er sagt over her så har jo dametoaletter lukkede båser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tror ikke jeg hadde tenkt over det en gang. Ville regnet det som mer naturlig enn at jenta skulle gått med faren på herretoalettet. Som det er sagt over her så har jo dametoaletter lukkede båser.

Ta det med ro. Det er ingen mann jeg kjenner som ville øynet dere et blikk engang. Syntes det er flott jeg at alenefedre kan gjøre sånt med sine døtre.

Dere feminster burde da holde munn bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ta det med ro. Det er ingen mann jeg kjenner som ville øynet dere et blikk engang. Syntes det er flott jeg at alenefedre kan gjøre sånt med sine døtre.

Dere feminster burde da holde munn bare

Øøøh. Alle har jo sagt at det er fint jo?

Jeg er feminist, og jeg hadde ikke leet et øyelokk en gang om en mann kom inn på damedassen med datteren sin.

Jeg hadde tenk "Oi! Flinke mannen", og så hadde jeg sikkert vært i godt humør resten av dagen, for ingenting gjør meg gladere enn å se menn som tar seg av barna sine. Alene eller sammen med mammaen.

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro. Det er ingen mann jeg kjenner som ville øynet dere et blikk engang. Syntes det er flott jeg at alenefedre kan gjøre sånt med sine døtre.

Dere feminster burde da holde munn bare

Nei, nettopp. Han ville ikke sett på oss og vi ville ikke tenkt over at han var der, så hva var problemet sa du? :klø: Vi er jo enige jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva om det var sønnen, faren hadde kommet inn med på et dametoalett?

Da hadde jeg nok lurt litt på hvorfor han tok bryet med å gå på dametoalettet (og hva sønnen syntes om det ;) ) , men ellers ikke brydd meg spesielt om det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, kanskje jeg ville reagert litt om pappan bare sto der å ventet på datteren sin, og jeg kom inn etter dem, men jeg tror nok de fleste menn som faktisk hjelper dattera med do-erendene, er litt ydmyk[sett inn bedre ord her] type som også kanskje (med mine antenner)ville ha strålt ut en følelse at det var noe mere enn at han bare sto på dametoalettet for en hvilken som helst annen grunn...

haha, jeg ønsker ikke se ut som noen prippete type, men kanskje jeg ordlegger meg litt så det ser sånn ut. jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Hvordan hadde du reagert om du så en mann som hadde med seg datteren sin in på et dametoalett fordi satteren skulle på do? Hadde du reagert negativt, kanskje fått noen rare tanker? Hadde du i det hele tatt brydd deg? Hadde du likt det? Er det i det hele tatt lov for en mann å gå på dametoalettet?

Jeg har ingen barn og går heller ikke på dametoalettet. Jeg er kun nysgjerrig på hva du mener.

Jeg synes dette høres ut som en bevisst og høflig mann. Han oppdrar sin datter til å gå på det toalettet datteren skal gå på med tiden: nemlig dametoalettet. Jeg synes det var et klokt valg av mannen/faren. :)

Jeg reagerer mer negativt på mødre som tar med sønnene sine inn på dametoalettet...sønnene burde heller tas med på herretoalettet, mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du reagert om du så en mann som hadde med seg datteren sin in på et dametoalett fordi satteren skulle på do? Hadde du reagert negativt, kanskje fått noen rare tanker? Hadde du i det hele tatt brydd deg? Hadde du likt det? Er det i det hele tatt lov for en mann å gå på dametoalettet?

Jeg har ingen barn og går heller ikke på dametoalettet. Jeg er kun nysgjerrig på hva du mener.

Hvis det er snakk om en som ikke er gammel nok til å gå på toalettet uten hjelp ser jeg ingen grunn til at faren ikke skal hjelpe.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper

Jeg hadde ikke reagert. For et toalett er da virkelig bare et toalett, selv om det heter dame- og herretoalett.

Jeg bruker herretoaletten ofte om det er lang kø på dametoaletten, og det er ikke noen menn som har reagert negativt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...