Gå til innhold

Datteren min er død

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hun hadde en sykdom som kalles emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse, og tok en masse tbl. som det ikke fantes motgift mot. En farlig impulshandling, som hun ikke forutså konsekvensene av.

Hun var alt for meg, og alt er uten mening akkurat nå. Hun ble bisatt på fredag, og det var en veldig vakker sermoni.

Hun ble bare 25 år.

Pass godt på hverandre alle dere her inne, og glem aldri å si at dere er glad i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun hadde en sykdom som kalles emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse, og tok en masse tbl. som det ikke fantes motgift mot. En farlig impulshandling, som hun ikke forutså konsekvensene av.

Hun var alt for meg, og alt er uten mening akkurat nå. Hun ble bisatt på fredag, og det var en veldig vakker sermoni.

Hun ble bare 25 år.

Pass godt på hverandre alle dere her inne, og glem aldri å si at dere er glad i hverandre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Hun ble bare 25 år.

:klem:

Skal huske det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilles aldri som uvenner eller la solen gå ned over din vrede. Man vet ingen ting om morgendagen.

Kondolerer med datteren din - min sønn døde i fjor sommer, han ble heller ikke mer enn 25. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...