Gå til innhold

Meddelelse fra Lott@

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Men hvis man stadig irriterer seg over enkelte brukere, så går det an å ignorere disse.

Å si sin mening om det opprinnelige temaet er EN sak, men å begynne en personlig krig midt inne i en tråd gjør bare vondt verre. Dette kan føre til at tråden blir stengt eller fjernet, noe som er veldig trist for den som startet den.

Ja, jeg er enig, Lea!

Jeg vet det er mange her som prøver å ignorere, meg selv inkludert, men det er til tider vanskelig å unngå å la seg provosere og ta til motmæle når noen tydelig er urimelige.

Men jeg ser jo klart og tydelig at alle brukere har et ansvar for tonen og trivselen her på KG - dette er jo ikke moderatorenes ansvar, selvfølgelig!

Jeg vet jeg burde ignorert dette :wink: men jeg klarer ikke: Det har vært mye roligere og mer koselig her de siste ukene enn på lenge - årsakene vil jeg ikke spekulere i, men jeg har i allefall opplevd det sånn!

Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet og lest igjennom alle inlegga deres. Både de for og de imot.

Hva har jeg og bidra med som ikke gjør det værre?

Jeg tror tråden jeg skrev igår som het "Kjære Moderatorer" sier det meste om hva jeg mener om dette.

Men, siden det og kritisere her inne er noe som ikke skal skje (ihvertfall opplever jeg det slik), så ble tråden min fjernet.

Derfor skal jeg prøve og gjenta meg sjøl.

Jeg mener at moderatorene beskytter enkelte brukere her inne og lar dem få gjøre som de vil. Vi andre må moderere oss og holde oss til reglene.

Dette er utrolig urettferdig, og dette vet jeg provoserer mange!

Når mod. vet at det foregår systematisk mobbing av enkelte brukere her inne, og det ikke gjøres noe med, da er det klart flere reagerer!!

Om Lotta velger og gå er dette synd, for det er flere enn henne som burde få en advarsel.

Enkelte burde utestenges herfra.

Og kjære moderatorer......dere ser hva som skjer, men dere gjør ingenting.

Det er sjeldent at jeg gidder og bry meg, men i de siste dagene har jeg ikke klart og holde kjeft. Jeg føler at sjefen her inne har blitt you-know-who, fordi dette tillates!!

En annen ting: Hvorvidt folk velger og skrive med farge, kursive bokstaver eller fet skrift:

hva så?????

SKJERP DERE ALLE SOM EN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dette forumet en ignoreringsfunksjon?

Ikke sånn helt uten widerøe nei... Må legges til.. DESVERRE! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor kan ikke dette legges til da?

Det må da være noen her med de kunnskapene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle en egen ignoreringsknapp i vårt hode :-)

Når det gjelder annen ignoreringsknapp på KG har jeg svart på dette før.

Funksjonen er ett hack, og mange av disse er dårlig skrevet og vil være med på å gjøre forumet saktere igjen (nå som farten er bra etter mye omlegging, ny server osv).

Men - jeg tester faktisk ut denne funsjonen på ett testforum i disse dager, så dere skal ikke se helt bort fra at en slik funksjon dukker opp. Problemet er at jeg ikke får testet ordentlig uten mange brukere og stor database..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psssssst... da jeg ikke ville svare deg på det spm. søke du selv i Forumet og fant svaret mitt' date=' du sakset det ut, klippet det inn på nytt og satte ett diget HO-HO ikon bak hvorpå du skrev noe sånt som at "min begrunnelse var uinteressant". Du sa noe mer også som var lite hyggelig.[/quote']

Hva er det med deg og disse "ikonene"? De er jo der for å BRUKES! Dette har gått for langt!

Det må bli en slutt på dette snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrivd på andre tråder hva jeg mener.

Syns også at det har vært en del forskjellsbehandling osv.

Men burde vi uttale oss så hardt mot moderatorene for at Lott@ velger å slutte? Vi vet enda ikke hvem andre som kan ha fått advarsler. Før vi vet det, er det vanskelig å rope om at dette er fryktlig urettferdig.

Lott@hor nok provosert en del her inne, så hun fikk en advarsel. Men vi vet kun om at hun har fått denne. Før vi vet om noen andre har fått det, er det ganske slemt å være så sinte på moderatorene. De har jo tross alt bare sendt ut en advarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Poenget med ikonene er at man skal være varsom med å bruke dem. "Ho-ho" ikonet f.eks. er ikke spesielt hyggelig. Ser ofte at skikkelig spydige innlegg også blir avsluttet med "Ha en god dag" og et stort smile-ikon. Det er forvirrende da det ikke foregår slik IRL. Jeg ville aldri mast av meg en tirade med ett eller annet lite hyggelig, og avsluttet med et strålende smil og ønske om en fortsatt god dag hvis jeg sto ansikt til ansikt med noen.

Det samme er det med uthevet skrift og store bokstaver. Blir dette brukt på hele innlegg blir det oppfattet som skriking. Og dette kan man ikke være enig elle uenig i - dette er regler for skikk og bruk på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Dette passer kanskje ikke helt inn, men....

Hvorfor er ikke KG lagt opp slik at kun registrerte brukere kan skrive innlegg? Dette hadde kanskje forhindret endel anonyme personinnlegg??

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har ikoner med skikk og bruk av internett å gjøre? Andre kan oppfatte dette forskjellig. Personlig hadde jeg aldri tatt meg nær av et ":hoho:" ikon, for påkker, det er bare et jævla ikon!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Hva har ikoner med skikk og bruk av internett å gjøre?

Fordi slike ikoner uttrykker følelser Kira. La meg ta ett eksempel, hvordan ville du følt det hvis du feks, hadde mistet moren din og jeg skrev følgende:

Hei Kira, lei for at moren din er død :hoho:

Skjønner du?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja? Det er ikke MITT problem om hva andre utrykker seg for sine følelser ved at min mor er død.

Da ignorerer jeg heller innlegget, dvs. gidder ikke bry meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle en egen ignoreringsknapp i vårt hode :-)

Når det gjelder annen ignoreringsknapp på KG har jeg svart på dette før.

Funksjonen er ett hack, og mange av disse er dårlig skrevet og vil være med på å gjøre forumet saktere igjen (nå som farten er bra etter mye omlegging, ny server osv).

Men - jeg tester faktisk ut denne funsjonen på ett testforum i disse dager, så dere skal ikke se helt bort fra at en slik funksjon dukker opp. Problemet er at jeg ikke får testet ordentlig uten mange brukere og stor database..

Test den her da. Legg den til. (ta backup av filene du forandrer) Hvis det ikke fungerer legger du bare tilbake de filene du har forandret på. Ingen skade gjort.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Ja? Det er ikke MITT problem om hva andre utrykker seg for sine følelser ved at min mor er død.

Da ignorerer jeg heller innlegget, dvs. gidder ikke bry meg om det.

Vel, jeg kan garantere deg at svært få hadde taklet det på samme måte som du Kira. Nå synes jeg du er trassen for du vet utmerket godt hva Pjusk og jeg forsøker og forklare deg, du vil bare ikke skjønne.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...