Gå til innhold

Meddelelse fra Lott@

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Det er valgfritt om en vil være her eller ikke.

Dersom noen velger å slutte:

SÅ SLUTT.

Ikke forvent at vi skal be på knærene etter "å ikke slutt" osv.

Er drittlei alle disse oppmerksomhetsstuntene.

Lotta skriver så hatten passer mange ganger.

Da må en også tåle noe tilbake.

Følg reglene - eller tål å få kjeft fordi en ikke gjør det.

Jo, du har for såvidt rett, Mayamor - men det som er så forbaska irriterende med dette, er at det råder stor forskjellsbehandlig på KG til tider - og det er rett og slett ikke bra at folk skal bli trua med utestengelse - så lenge andre, som har verre oppførsel, får bli.

Jeg skjønne godt Lott@s reaksjon - og selvom jeg syns hun er på kanten innimellom, så har hun all rett til å være her så lenge f. eks Minnie får lov til å være her.

Det som også er irriterende er at denne diskusjonene aldri tar slutt eller blir ferdig fordi vi ikke får lov til å fullføre den.

Denne tråden stenges snart - historien gjentar seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eminel

Jeg tror enkelte brukere burde lese reglene en gang til. Reglene er de samme for alle!! Begynner å bli temmelig lei bråk på dette forumet jeg også. De som slenger med leppa må da regne med å få igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man velger å slutte her eller fortsette får jo være opp til den enkelte, men jeg mener bestemt at det råder en forskjellsbehandling her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo en av de værste mobberne på KG ifølge en viss bruker, så jeg må jo se meg for hva jeg skriver :lol:

Men jeg deler absolutt DITT syn, Kverula og slutter meg til ALT du har sagt!

DET HAR GÅTT FOR LANGT!

Ikke går det an å snakke med noen moderatorer eller Gry heller, for man kan jo ikke diskutere personer......

Det er for enkelt å si "følg reglene, eller stikk!", dere som har gjort det. Tror neppe dere har hele scenarioet foran dere!

Det ER forskjellsbehandling her og det er mange om å mene det!

Det er vel en GRUNN til at vi reagerer nå, tror dere ikke ?

Dere i adm. snakker så mye om å "oppføre seg bra og være snille". Men det hjelper absolutt ikke! Enkelte av oss er "stemplet for livet" av en viss bruker her og får alltid pepper av denne hvis vi er uenige i noe, eller ofte blir nicket dratt med inn i en sammenheng som ikke er adekvat, hver gang denne brukeren er sinna på noen!

*OPPGITT*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Må innrømme at jeg har reagert på noen av innleggene til Lott@, og følt meg litt støtt et par ganger. Men samtidig er det godt med et friskt innslag i diskusjonen - jeg syns ærlig talt det er litt kjedelig med innlegg som

helt enig!

Som jeg skulle sagt det selv

etc

Godt å ha noen som ikke svelger alt de blir servert (som Lott@), selv om det kan være nyttig å tenke litt over hvordan man sier ting.

Please - ikke steng ut Lott@?

Salma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en er skarp i kjeften må en tåle å få svar tilbake med samme mynt. Innemellom hagler det jo av frekkheter og kveruleringer her inne. Nå er ikke jeg en som har deltatt i disse kranglingene, men mobbing?! Vet ikke, men får inntrykk at mye av dette gjerne skjer mer skjult? Altså via PM!?

Det kan vel de som er involvert i dette svare på. I heftige krangler så referers det ofte til diverse PM som er skrevet. Og så krangles det videre på forumet... Kanskje det hadde vært en ide og kuttet ut PM muligheten, og så kunne de som ønsker det heller opprette en hotmail istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lott@
Psssssst... da jeg ikke ville svare deg på det spm. søke du selv i Forumet og fant svaret mitt, du sakset det ut, klippet det inn på nytt og satte ett diget HO-HO ikon bak hvorpå du skrev noe sånt som at "min begrunnelse var uinteressant". Du sa noe mer også som var lite hyggelig.

Jeg vet hvilke brukere som stiller spm og mener det seriøst og jeg vet hvilke brukere som stiller spm. kun på pur f*- derfor svarer jeg ikke på dem. Enkelt og greit.

Minnie

Ja jeg søkte OG jeg fant - du ville jo ikke svare - spørsmålet mitt var jo en spekulasjon omkring din person......... Og NEI, jeg skrev ikke at begrunnelsen din var uinteressant, jeg skrev at du ikke trengte å svare, da svaret ditt i første omgang var svar mer enn nok for meg.

Hvorvidt jeg stiller spm. kun på fur faen, får du tenke hva du vil om - du må jo være en utrolig menneskekjenner :wink: MEN, spørsmålet/spørsmålene jeg stiller var faktisk IKKE ment slik som DU tolker det, overhodet ikke. Spørsmålet/spørsmålene jeg stiller deg er stilt med samme bakgrunn som overfor andre brukere. Du er med andre ord for meg likestilt med alle andre her inne - kanskje det plager deg????

Uansett, jeg synes du er utrolig frekk som påstår ovennevnte uten å ha hold for det. Spekulasjoner omkring din person :ler: hvilken interesse skulle jeg ha av det????? Da jeg søkte i forumet for å finne svar på spørsmålet om nickbyttet ditt, fant jeg blant annet et innlegg fra deg som sa at ........... "når jeg anbefaler et hudpleie/hårpleie produkt, så er det alltid noen som kommer trekkende met at et billigmerke er bedre etc., det saboterer trådene/innleggene mine". Tilgi meg om jeg ikke har sitert deg ordrett, men slike utsagn vitner om at du har null forståelse for at debattanter faktisk kan ha andre meninger enn deg, og at de faktisk kan foretrekke f.eks. Head&Shoulders fremfor Tigi..... Forstår du hvor jeg vil hen?????? Ups....... Siste spørsmål er IKKE en spekulasjon omkring din person..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Og til dere andre............. JA jeg vet at innleggene mine kan være krasse til tider. Meningene mine er i mange tilfeller kontroversielle, hvilket KAN virke provoserende på enkelte. Man trenger ikke gå lenger enn til tråden om hvorvidt en skal respektere strippere eller ei.

Poenget er ikke hvorvidt jeg tåler å få igjen med samme mynt eller ei, poenget er at enkelte får utbasunere av hjertets lyst UTEN å bli moderert eller slettet. Enkelte brukere få si at du omtrent er evneveik fordi du velger å bruke store fonter og farge i innleggene dine.

DET ER FORSKJELLSBEHANDLINGEN JEG REAGERER PÅ!!!!! Jeg har overhodet ingenting imot å bli "kjeftet på" av andre debattanter, snarere tvert imot :sjarmor: Jeg forventer bare at ALLE brukere blir behandlet likt, enten brukeren er Per eller Lisa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Men kjære deg Lotta.

Ser du ikke at måten du skriver på er aggressiv?

Fete, svarte bokstaver...

+ du fortsetter jo i det uendelige...blablabla... :roll:

Dersom du har bestemt deg for å slutte: slutt.

Hvis ikke - er dette en tåpelig diskusjon som har vært oppe mange ganger med ulike brukere.

Jeg synes det burde være rom for alle inne her - men vi må ha regler.

Minnie også har fått på pukkelen av moderator.

Get over it. :wink:

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie

Jaaada Minnie!

Jeg ser hva du er ute etter :wink:

Du har jo stemplet meg for lengst, dette sier vel mer om deg enn om meg....

Jeg leste det du skrev om støtte, bråkete brukere osv... Tror du er vel så ille som meg , bare du tenker deg om litt :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Det blir for mye skrik & hyl, svære bokstaver og gid jeg er så kontroversiell. Hva du mener om ulike ting er greit nok Lott@- det er hetsen og mobbingen som er ett problem, ikke meningene dine.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
Men kjære deg Lotta.

Ser du ikke at måten du skriver på er aggressiv?

Fete, svarte bokstaver...

+ du fortsetter jo i det uendelige...blablabla... :roll:

Dersom du har bestemt deg for å slutte: slutt.

Hvis ikke - er dette en tåpelig diskusjon som har vært oppe mange ganger med ulike brukere.

Mayamor

Mayamor, der ser jo vitterlig ut til at diskusjonen engasjerer da, og at flere andre debattanter sier seg enige i at det faktisk eksisterer en forskjellsbehandling her på KG!!

Jeg er ikke mer aggressiv fordi jeg velger fete sorte bokstaver i ett innlegg - fargevalg og fonter har med det estetiske i mine innlegg å gjøre - intet annet. Det er jo alldeles tullete å påstå at en debattant er mindre intelligent grunnet fargevalg og fonter......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE dine meninger jeg tror moderatorene tenker på når de sender deg PM Lott@!!

Vi har alle forskjellige meninger, og de kan også helt klart være sterke meninger!

Det har noe med MÅTEN man diskuterer på, ikke hva man diskuterer i like stor grad. (dersom det ikke gjentatte ganger går på "ta de som er imot"-tema da)

Minnie og flere andre har tidligere måttet moderert sine måter å diskutere på! IKKE sine meninger, men måten! Jeg vil tro ganske sikkert at det er det du blir bedt om også!?

Og dersom dette nå plutselig er en "mot Lott@/med Minnie"-debatt, så er vi på villspor! eller? hvorfor diskuterer vi da ikke Lott@ da? istedenfor Minnie? Som flere har nevnt, har ikke Minnie blitt diskutert nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale

Jeg er ikke mer aggressiv fordi jeg velger fete sorte bokstaver i ett innlegg - fargevalg og fonter har med det estetiske i mine innlegg å gjøre - intet annet. Det er jo alldeles tullete å påstå at en debattant er mindre intelligent grunnet fargevalg og fonter......

Store tykke bokstaver og masse farger blir oppfattet som skriking og se-her-er-jeg i dataverdenen- ikke særlig positivt med andre ord. Misbruk av ikoner er også en uting. Å sette ett :hoho: bak ett spm. blir ofte oppfattet som at spm. ikke er alvorlig ment.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke alle det dreier seg om skjerpe seg, slik at vi kan være her alle sammen i fred og fordragelighet...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hvorfor kan ikke alle det dreier seg om skjerpe seg' date= slik at vi kan være her alle sammen i fred og fordragelighet...???

Er det ikke det vi prøver på nå da?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det var ikke jeg som påstod at du er mindre intelligent... :wink:

Men du er på hugget og er krass til tider.

Da må du også tåle å bli irettesatt.

Men for å si det slik:

Hadde det vært meg som følte meg urettferdig behandlet...ville jeg gått litt inn i meg selv og sett om jeg kunne forandre meg. Dersom det ikke var mulig og min person ikke passet inn... Ville jeg funnet meg et sted som passet for meg... :wink:

Du skriver:

der ser jo vitterlig ut til at diskusjonen engasjerer da, og at flere andre debattanter sier seg enige i at det faktisk eksisterer en forskjellsbehandling her på KG!!

Æhh - mange sier seg uenig med deg også... :wink:

Lytt til moderators råd du...

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...