Gå til innhold

---


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg kom til å tenke på en "tv-serie" som gikk for ganske lenge siden: Overvektige norske mennesker/Kari Jaquesson og hjelpeapparat på ei øy et sted....skikkelig slanke-opplegg... Jeg leser ikke ukeblader, og jeg lurer på om noen har lest om disse menneskene i ettertid? Det var et stort løft, kan man si, og jeg lurer på om de har klart seg der ute i verden, i ettertid?

Noen som vet noe om dette?

det lurer jeg også på. tjukkholmen het det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha: DET var det ja! :) Er det virkelig ingen som har lest noe om dem i "Le&Rør" i de årene som har gått siden det gikk på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett på nett, men det finnes ingen oppdateringer om dem... Som sunket i jorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg så hun Henriette (tror hun het det, mørkt, langt hår) på treningssenter for ikke så mange måneder siden. Synes faktisk hun så større ut enn da serien sluttet, men hun hadde også blitt mor til tvillinger for bare få måneder siden også.

Husker Espen (han som i utgangspunktet var den største deltakeren), deltok i en episode av Slankekrigen (den skandinaviske versjonen av The Biggest Loser). Frem til da hadde han nok holdt vekta og gått ned littegrann, men husket at Kari Jaquesson bemerket at hun hadde forventet at han skulle ha gått ned mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...