Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2008 #1 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) --- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #2 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg kom til å tenke på en "tv-serie" som gikk for ganske lenge siden: Overvektige norske mennesker/Kari Jaquesson og hjelpeapparat på ei øy et sted....skikkelig slanke-opplegg... Jeg leser ikke ukeblader, og jeg lurer på om noen har lest om disse menneskene i ettertid? Det var et stort løft, kan man si, og jeg lurer på om de har klart seg der ute i verden, i ettertid? Noen som vet noe om dette? det lurer jeg også på. tjukkholmen het det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2008 Aha: DET var det ja! Er det virkelig ingen som har lest noe om dem i "Le&Rør" i de årene som har gått siden det gikk på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 24. juli 2008 #4 Del Skrevet 24. juli 2008 Tjukkholmen var kjempegøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 26. juli 2008 Har lett på nett, men det finnes ingen oppdateringer om dem... Som sunket i jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #6 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg så hun Henriette (tror hun het det, mørkt, langt hår) på treningssenter for ikke så mange måneder siden. Synes faktisk hun så større ut enn da serien sluttet, men hun hadde også blitt mor til tvillinger for bare få måneder siden også. Husker Espen (han som i utgangspunktet var den største deltakeren), deltok i en episode av Slankekrigen (den skandinaviske versjonen av The Biggest Loser). Frem til da hadde han nok holdt vekta og gått ned littegrann, men husket at Kari Jaquesson bemerket at hun hadde forventet at han skulle ha gått ned mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå