Gå til innhold

Ha med venninne til frisøren

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som tar med seg en venninne til frisøren på prøvetimen? Sånn at man har en som tar bilder, eller gjør frisøren det? Også for å få noen synspunkter på frisyren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tenkt på å ta med forlover (eller andre) på prøvetimen.. Frisøren har jo speil, og det viktige er jo at man finner en frisyre som jeg er komfortabel med..?

Tenker at det kan bli mange meninger, og veeldig mange timer for stakkars venninne/forlover å vente, men nå har jeg prøvetime dagen før bryllupet og har dermed sittesår å se frem mot..

Skrevet

Hei :) Jeg skal ha prøvetime kommende fredag, og gifter meg 2 uker etter. Forloveren min bor 5 timer unna, men i morgen kommer hun og skal vere her til over prøvetimen. Så hun skal altså være med :)

Jeg synes det er kjempefint at forloveren min ville være med, selv om jeg ikke krevde det av henne. Kan være godt å ha med noen "av sine egne" for å få en mening om hvordan jeg ser ut og sånn. Frisøren kjenner meg jo ikke på samme måten. Dessuten tenkte jeg å gjøre en koselig affære ut av det hele, ved å spise en bedre middag sammen etterpå. Hun synes det bare er moro å dra til frisøren og planlegge hvordan jeg skal ta meg ut :D Gleder meg kjempemasse! (jeg skal gjøre det samme for henne, da jeg er hennes forlover og hun skal gifte seg om 1/2 år. Kunne ikke tenke meg noe annet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...