Gjest Kanelia Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Har lyst til å gi min kjære en liten oppmerksomhet etter fødselen, men sliter med å finne på noe. Håper derfor på innspill fra dere. Ga du mannen din gave etter fødselen? Har du forslag til hva jeg kan finne på?
Chiquita Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Etter første fødsel ba jeg ham ta frem en skoeske som lå i skapet mitt. I den var det et kort, en sjokolade og en liten flaske cocnac. Han ble i allefall veldig glad
Gjest New Dawn Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Nei, jeg gav ikke mannen min noen gave etter fødselen .. synes sønnene våre var gaver nok, jeg ... og det syntes han og ..
Concertina Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har tenkt å gi min kjære en liten ting i forbindelse med fødselen, uten hans støtte og hjelp de første månedene så hadde ikke huset bestått (jeg spydde nærmest sammenhengende fra uke 5-14 og lå stort sett på sofaen). Har ikke helt bestemt hva, men lurer på om han skal få fjernstyrt helikopter av meg, vet han ønsker seg det. Eneste minus er at det jeg har lyst til å kjøpe (det han virkelig ønsker seg) ikke egner seg til innendørsflying og vi får jo en liten en i november så Men kort, sjokolade og cognac hørtes ut som en super gave det (så framt han liker cognac, det gjør ikke min samboer...)
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har tenkt å gi min kjære en liten ting i forbindelse med fødselen, uten hans støtte og hjelp de første månedene så hadde ikke huset bestått (jeg spydde nærmest sammenhengende fra uke 5-14 og lå stort sett på sofaen). Har ikke helt bestemt hva, men lurer på om han skal få fjernstyrt helikopter av meg, vet han ønsker seg det. Eneste minus er at det jeg har lyst til å kjøpe (det han virkelig ønsker seg) ikke egner seg til innendørsflying og vi får jo en liten en i november så Men kort, sjokolade og cognac hørtes ut som en super gave det (så framt han liker cognac, det gjør ikke min samboer...) Tror nok han blir mest glad for det han virkelig ønsker seg, selv om han må vente noen mnd før han får brukt det. (Det går evnt an å låne/leie gymsaler som det går an å fly i). Hvis det er et han må bygge/sette sammen, har han jo noen mnd å kose seg med både en liten en og helikopterbygging Jeg er ikke gravid enda, en det var en kjempeidè med et "leketøy" som du foreslo. Tror nok min helst vil ha et fjernstyrt fly, og det skal han få når den tid kommer ;-)
Liset Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Pappan her i gården fikk ingen ting han.... Jo eller, han fikk verdens nydeligste jente!!
Gjest Lilleulv Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 kjæresten min var helt super hele veien... Av meg fikk han bøkene Pappa kan alt og Naturperler i Oslo og Akershus, og et krus med teksten verdens beste pappa han ble skikkelig glad. Jeg hadde også planer om et kjede med forbokstaven til sønnen vår, men har ikke klart å finne noe som er maskulint nok
Malama Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, har jo lyst å finne på noe, men sannelig om jeg vet hva det skal være, sjokolade og cognac er en god tanke, om det ikke var for at restelageret etter bryllupet holder ham med drikkevarer såpass lenge at det er fare for at junior vil smake på det *ler* Kanskje ei sånn morsom "pappabok" og noe annet rart? Største gaven er selvsagt sønnen (juridisk like mye hans som min), men det kan jo være kjekt med en liten greie til minne om det også, eller noe. (Ikke at jeg tror han glemmer det, men altså, bare kjekt med en greie) Endret 23. juli 2008 av Skya
Vingedama Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Vi ga ikke gaver til hverandre, noen av oss. Men vi spiste masse is
Gjest Skya Skrevet 23. juli 2008 #10 Skrevet 23. juli 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå