Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Ringte på en restetorgplass idag, og dama jeg snakket med sa at jeg "mest sannsynlig ville få tilbud om plass fra dem". Har sjekket hele dagen på SO, og søknaden er registert, men det står "ikke tilbud" på den. Det er en forklaring under om at grunnen til at det står ikke tilbud, er at jeg enten ikke er kvalifisert, studiet er fullbooket eller at søknaden ikke er behandlet. Jeg VET jeg er kvalifisert, studiet står ennå på restetorget og har fått flere søkere etter at jeg meldte meg, så det kan ikke være fullt. Da gjenstår muligheten for at de ikke er ferdigbehandlet med søknaden. Noen som vet hvor lenge jeg må vente før jeg får et sikkert svar? Noen som kan hjelpe en utålmodig sjel?
Gjest jupp Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Det står akkurat det samme på meg og. Tror vi bare kan slappe av, de venter nok bare på søknaden du har sendt inn (om du har sendt den) det er vel slik de må fullføre søknadsprosessen. Men dama sa at jeg slapp å sende inn vitnemål og denslags siden eg allerede søkte via samordnaopptak i år. Tipper d går greit...
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Puh...ble litt redd for at jeg hadde rota det kraftig til nå. Godt å høre at det ikke bare er jeg som får merkelige beskjeder på siden min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå