Gå til innhold

jobbe på plattform


Gjest Gjest_SIlje_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_SIlje_*

Har veldig lyst å oppleve noe nytt innen arbeid. Og er interessert i en jobb innen offshore. Kjenner noen som jobber på Statoil Gullfax, og har hørt gode ord om denne plattformen. Men vet ikke hvordan jeg skal gå frem i det hele tatt! Har lest en del linker om å jobbe der, men ingenting om hvordan en søker der som vaskehjelp, som jeg har lyst å prøve meg på for å se om jeg kan like meg på en plattform.

Noen som jobber som vaskedame på plattform som kan si noe om lønn og evt hvordan man kontakter plattformen for å kunne få en jobb? For jeg finner ingen info om akkurat det... :sjenert:

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Dette lurer jeg også på! Hører stadig om hvor bra lønn de har, men aldri om hvor man faktisk kan finne disse stillingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at du/dere må ta kontakt med ledelsen til plattformen og høre videre med dem. De vet sikkert hvem som er rette kontaktperson :)

Det er Statoil som eier Gullfaks, men vet ikke hvilken person du bør henvende deg til.

Når du skal jobbe offshore (på plattform) må du ha et sikkerhetskurs. Det er 1 ukes kurs hvor følgende blir gjennomgått:

Sikkerhet, førstehjelp, evakuering, brannslukking, bruk av redningsdrakt osv. Kurset må oppdateres hver 4 år. Oppdateringen er på 2 eller 3 dager.

Kurset er utrolig gøy! Absolutt å anbefale! :D

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
www.offshore.no

Google er en fin ting....

Legg gjerne igjen en spesifikk link hvor det står om ledige jobber innen feks renhold offshore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_silje_*