Gå til innhold

HJEEELP!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en MR undersøkelse i morgen og jeg har piercing i brystknoppen, og den får jeg ikke ut!

Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å ta den ut, de setter bare en teipbit over. Ikke det at jeg tror den vil ha så mye effekt om MR'n bestemmer seg for å "ta" piercingen altså... Men da er det antageligvis ikke så farlig med piercinger.

Skrevet

Men det står på skrivet mitt atr pga det sterke magnetfeltet så kan metallgjenstander bli trukket inn i apparatet med stor kraft!!! Det høres skummelt og vondt ut!!

Skrevet

Siden man ikke må fjerne så er det vel minimal sjanse tenker jeg. En piercing er jo en liten metallbit.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Om problemet er at du ikke får løsnet kulen (vet jo ikke hvordan piercingsmykket ditt ser ut) kan du bruke en tang. Dette fungerer både med piercingkuler festet til stang, og de som er festet i en ring. Om det er ring du har, bruker du to tenger til å utvide ringen.

Lykke til :o)

Skrevet

Fikk beskjed om å ta ut alle mine piercinger når jeg skulle på mr, så det tror jeg er lurt.

Prøv med en tang, slik som det er foreslått ovenfor.

Lykke til :)

Skrevet

prøvde med smykketang! og nå blør den, og den sitter fortsatt fast!!!!!!!!

jeg kjenner jeg får litt angst jeg nå....

Gjest Gjest
Skrevet

I verste fall kan du vel ha på en bh/bånd eller noe i sterkt stoff så den ikke røskes ut?

Skrevet

Kanskje det er noen som jobber der som har peiling... Sikkert ikke første tilfellet de får inn av det her....

Skrevet
Kanskje det er noen som jobber der som har peiling... Sikkert ikke første tilfellet de får inn av det her....

Ja, det de gjør er å sette en teip-bit over den...

Skrevet

Synd du ikke klarte det med tangen. Jeg vet ikke hva en smykketang er, men går ut ifra at den er like kraftig (i mangel på bedre ord) som verktøyet tang.

Om du har en seriøs piercingartist der du bor, så kan du kontakte han/henne. De vil nok hjelpe deg :o)

Skrevet

Jeg har det, men timen min er 10 over 9 i morgen tidlig, og piercingstudioet åpner ikke før 12....

Men jeg setter min lit til de som jobber der jeg....

Gjest Gjest
Skrevet

Hva skal du ta MR av, hvilken kroppsdel? Skal brystet/brystparti/øvre del av rygg tas bilde av, så vil det "nappe" i piercingen din. Skal du ta bilde av et kne, er det mindre sjanse for at den vil volde deg noen som helst problemer...

Skrevet

det er håndleddene, så det er langt unna puppen min... ;-)

Skrevet

Med seriøs piercingartist mente jeg en som kunne være villig til å hjelpe utenom arbeidstimene sine. Yrket deres går jo tross alt mye ut på å utføre tjenester "vanlige folk" ikke har kompetanse til å gjøre selv :o)

Men får håpe det går bra da, lykke til :o)

Gjest Gjest
Skrevet
Med seriøs piercingartist mente jeg en som kunne være villig til å hjelpe utenom arbeidstimene sine. Yrket deres går jo tross alt mye ut på å utføre tjenester "vanlige folk" ikke har kompetanse til å gjøre selv :o)

Men får håpe det går bra da, lykke til :o)

Får da håpe legene har samme kompetanse som en piercingartist, i det minste når det gjelder å få de løs igjen. Men hadde jo vært greit å fått det ordnet opp først da, men tape løser nok biffen i verste fall :)

Skrevet

Hei jeg tok just mr med to percinger i øret jeg måtte ikke ta de ut..Da tok jeg bilde av skuldra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...