Gjest hekta Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har kjøpt endel ting til bryllup der, samt litt leker og klær til barna. Hva kjøper dere på Ebay? Det er ofte at frakt er minst like dyrt som selve varen. Men allikevel mye billigere enn å kjøpe her hjemme. Kunne tenkt meg noen tips fra andre, hva dere pleier kjøpe.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Det jeg kommer på jeg har handlet i det siste er: Mat Medisiner/kosttilskudd Hår og hudpleie Klær Frø
Nabodama Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Jeg bruker ikke ebay så mye selv, men mannen min er aktiv der. Han kjøper undertøy til meg, det er han som fyller opp skuffen min, for å si det sånn. Og ettersom han er nøye med mål, og vet hva jeg vil ha, så er det flott! Han kjøper også mye annet rart, bl.a bildeler, som er mye billigere å kjøpe der enn her hjemme. Han finner også oftere sjeldne deler der, som han ikke finner her til lands. Ellers har han kjøpt dunjakker og sportsklær av gode merker. Deler til sykkelen sin. Kjole til julebord for meg. Kunst. Ja, han finner alt mulig der, han.
Fat Sally Lee Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Sminke Hudpleie Kunst Smykker Trenngstøy Belter Undertøy, sokker Interiørgjenstander Sko Bøker Kunst Elektronikk Hårprodukter Musikk ... Alt jeg ville kjøpt i en hvilken som helst butikk (Med unntak av ferskvarer, selvfølgelig...)
Chimamanda Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Klaer Sko Parfyme Hudpleie Sminke Accessories Boeker DVD'er Musikk Undertoey Kunst Kakedekorerings-greier Det meste jeg kjoeper ellers egentlig.
prescella Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Sminke Bøker Klær Hårprodukter Elektronikk Ebay is your friend
Anglofil Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 DVDer (spesielt tv-serier og bokssett) T-skjorter Autografer Bilder Krus Blader Bøker Mvh Yvonne
Gjest Skya Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 (endret) Jeg har nettopp oppdaget denne fantastiske siden og har ikke handlet så mye der ennå. Men noe av jeg har rukket å kjøpe er et solbrillestativ, joggesko fra Nike, laptop-futeral og Marimekko-buttons. Et trykk og du er hekta. Endret 28. juli 2008 av Skya
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå