Gjest trusa Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hei Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare lukta jeg har i musa.. annet enn at det lukter rett og slett rumpelukt.. (ikke spør hvordan jeg vet hvordan rumpelukt er..tror faktisk de fleste vet det) Jeg har før hatt sopp mange ganger.. så tror ikke at det er det.. Jeg skal på apoteket hmm i dag rekker jeg det muligens ikke..men i morgen.. Hva kan jeg kjøpe? (jeg spør ikke de som jobber på apoteket)
Gjest trusa Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 ............glemte å legge til at denne lukta er der selv rett etter en dusj.. har LITE lyst til at nesa til kjæresten skal være i nærheten der nede.. om dere skjønner...
hufsa! Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Heia lurer på om det er innvendig sopp du kan ha fått? jeg var plaga med den vanlige kløtypesoppen før men plutslig fikk jeg innvendig det merker du ikke annet enn at det lukter helt jævlig! du må til legen å få en kur på 10 tab.først 5 stk så opphold en dag så 5 stk til.må ikke drikke når du tar de da blir du sjuk! kansje noen andre husker hva den typen sopp heter?
Gjest trusa Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hm.. ja det er ikke usannsynlig det. Husker å ha lest at man kan få en slags sopp/infeksjon av bakterier fra endetarmen.. Og siden det faktisk lukter rumpelukt så skulle jo man nesten tro at det er det jeg har.. Utfloden er mer sånn ekkel ost aktig.. selvom jeg dusjer hver eneste dag.. men lukter litt ekkelt.. ikke HELT jævlig.. men ekkelt.. ikke reke/fiske lukt..
hufsa! Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Hm.. ja det er ikke usannsynlig det. Husker å ha lest at man kan få en slags sopp/infeksjon av bakterier fra endetarmen.. Og siden det faktisk lukter rumpelukt så skulle jo man nesten tro at det er det jeg har.. Utfloden er mer sånn ekkel ost aktig.. selvom jeg dusjer hver eneste dag.. men lukter litt ekkelt.. ikke HELT jævlig.. men ekkelt.. ikke reke/fiske lukt.. Jeg kan garantere deg at det er! ja nesten iallefall faen husker ikke hva det heter er det noe lignene som Garniella eller noe.Men det er kjapt å fikse.Løp å bes.time hos legen!
Gjest Purple Haze Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Gardnerella heter det. Gå til legen din, så får du rett medisin.
AnneS Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Tror natur joghurt hjelper mot "ost" i musa. Smør natur joghurt hver kveld så går det nok over.
BrunetteBarbie Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 ost??? huff hahaa håper jeg aldri får ost i musa.
Silmarill Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Kanskje du fiser med fitta-at prompen din kommer ut feil eller noe Bare et forslag! Du har nok sopp som ikke blir fjernet med vanlig reseptfri Canesten!Gå til legen å få noe sterkere middel mot soppen du har i underlivet! Enten så forteller du dette til din fastlege, dersom han kjenner deg/stoler på deg så får du noe uten videre undersøkelse, og/eller du får henvisning til gynokolog! Endret 22. juli 2008 av Prosit
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Kanskje du fiser med fitta-at prompen din kommer ut feil eller noe Bare et forslag! Du har nok sopp som ikke blir fjernet med vanlig reseptfri Canesten!Gå til legen å få noe sterkere middel mot soppen du har i underlivet! Enten så forteller du dette til din fastlege, dersom han kjenner deg/stoler på deg så får du noe uten videre undersøkelse, og/eller du får henvisning til gynokolog! Du hadde nesten like gøy innlegg som mitt som ble fjernet Nei, tror ikke jeg orker lese innlegg mer nå - er for mye ost, mus og rumpelukt her inne. Jeg skal aldri bli lesbisk i allefall - vet aldri åssen tilstand det er der nede tydeligvis. Men, lykke til
hufsa! Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Tror natur joghurt hjelper mot "ost" i musa. Smør natur joghurt hver kveld så går det nok over. Bruker du yogert kan du holde på til du er 90.Dt må antibiotika til for å ta det ;-)
AnneS Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Nei jeg har ingen problemer med musa mi og joghurt blander jeg med havregryn og putter i munn haha. Men jeg hvet at natur joghurt er bra for musa også mot utflod og PH balanse som igjen gjør at "ost" og sopp ikke trives bra der nede så kansje hufsa! tar helt feil med sine 90 år? Er det noen der ute som har brukt natur joghurt i musa si? :kaffe: Kaffe kurerer gruff og joghurt kurerer musa (bokstavlig talt)
hufsa! Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Nei jeg har ingen problemer med musa mi og joghurt blander jeg med havregryn og putter i munn haha. Men jeg hvet at natur joghurt er bra for musa også mot utflod og PH balanse som igjen gjør at "ost" og sopp ikke trives bra der nede så kansje hufsa! tar helt feil med sine 90 år? Er det noen der ute som har brukt natur joghurt i musa si? :kaffe: Kaffe kurerer gruff og joghurt kurerer musa (bokstavlig talt) Ja kjære deg jeg vet jo også detta men detta er ikke en vanlig sopp som du kan gå ned å kjøpe en canestein krem og stikkpiller og vips så er det vekk! detta er noe helt anna.Gå inn på felleskatalogen å søk på Flagyl det er tab som må til for å ta det.ja,hvis det er det ho har da.jag er ingen lege men nå lærte du noe nytt i dag au ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå