Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har kjøpt meg hampvott for å forebygge røde nupper ift epilering, og da spesielt på lårene. Når bør dette gjøres? Før eller etter dusj? Eller spiller det ingen rolle?

Har allerede dusja i dag, men tenkte å ta en runde på lårene nå, og smøre med fuktighetskrem etterpå. Høres det greit ut? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har kjøpt meg hampvott for å forebygge røde nupper ift epilering, og da spesielt på lårene. Når bør dette gjøres? Før eller etter dusj? Eller spiller det ingen rolle?

Har allerede dusja i dag, men tenkte å ta en runde på lårene nå, og smøre med fuktighetskrem etterpå. Høres det greit ut? :)

Jeg vet ikke om jeg gjør det riktig, men jeg gjør det i dusjen. Har på såpe på hampvotten og vasker meg/ skrubber liksom med den :) Fungerer ihvertfall for meg!

Skrevet

Mener å huske noe om små sirkelbevegelser og jobbe i retning hjertet... Men slikt er det bare å prøve seg frem på. Ikke sikkert at èn måte passer en annens måte. Godt er det i alle fall å bruke slikt skrubbemiddel! :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg har hampvott frå Body Shop som ligg i baderomsskuffa og støvar.... Meiner ein skulle/kunne tørrbørsta med denne et par minutt før ein går i dusjen. Skal setta i gong blodsirkulasjonen på beina/setet.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, mange måter å gjøre det på altså! ;)

Synes dere det funker da? Jeg har generelt veldig nuppete hud, så jeg håper på en bedring her.

Skrevet (endret)

Så fremt det blir brukt hver gang jeg går i dusjen: JA! :jepp:

Har fått bort "nuppene" og huden er nå deilig og myk. Anbefales.

Ikke hard skrubbing, for hampen er såpass hard at det holder lenge med rolig skrubbing for meg. :)

Endret av Margareth
Gjest New Dawn
Skrevet

Jeg bruker hampvotten annenhver dag i dusjen. Bruker den sammen med en skummende skrubbkrem og skrubber albuer og baksiden av armene.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg syns ikkje det funka noko særleg på mine cellulittar i hvert fall....

Gjest Gjest
Skrevet
Eg syns ikkje det funka noko særleg på mine cellulittar i hvert fall....

Nei, men det kan du ikke forvente heller. Cellulitter er jo noe helt annet enn nupper. Trening og miste noen kg kan bidra til å fjerne det. Ikke alltid det går da heller.

Høres bra ut ang nuppene da! Skal være flink fremover nå. :jepp:

Skrevet

Elsker hampvotten min <3 Fungerer veldig bra på nupper her ihvertfall. Bør brukes i dusjen riktignok, tørrskrubbing kan bli litt røft.

Obs, cellulitter går på dårlig sirkulasjon, ikke overvekt.

Gjest Gjest
Skrevet
Elsker hampvotten min <3 Fungerer veldig bra på nupper her ihvertfall. Bør brukes i dusjen riktignok, tørrskrubbing kan bli litt røft.

Obs, cellulitter går på dårlig sirkulasjon, ikke overvekt.

Neida, sier ikke at alle med cellulitter er overvektig.

Jeg merker forskjell i hvert fall, når jeg er veltrent og noen kilo lettere enn nå. Da har jeg omtrent ikke cellulitter. Og det er bare snakk om 5 kilo... Sikkert ikke likt for alle.

Skrevet

Det er logisk; mindre fettvev, mindre synlige cellulitter. Trening bedrer jo også sirkulasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...