Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Kona og jeg er i midten av 40 årene, og har vært gift i mangeår. Vi har et godt sexliv, og kjenner hverandre ut og inn. Riktignok kunne jeg kanskje tenke meg at hun var litt mer vågal noen ganger, enn det hun er, men det er ikke noe must. Det går vel mer på litt drømmer fra min side kanskje..... Saken er den nå at jeg har lyst til og kjøpe en vibrator eller lignende til henne. Har sagt det til henne, og hun synes det er ok. Hun har aldri hatt noe sånt før, så det jeg egentlig lurer på, er : Hva skal jeg kjøpe til henne? Jeg ser vel egentlig selv for meg at det ville vært best med et eller annet som stimulerer klitoris i første omgang. Hva tror dere damer her inne ? Hva er det beste for en "nybegynner" på dette ?
Ethereal Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg hadde foretrukket noe som stimulerer klitoris i første omgang, og som ikke ser så skummel ut. Hvis hun får en god opplevelse med dette, er det nok noe hun kommer til å bli "avhengig" av
Lissi Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Kona og jeg er i midten av 40 årene, og har vært gift i mangeår. Vi har et godt sexliv, og kjenner hverandre ut og inn. Riktignok kunne jeg kanskje tenke meg at hun var litt mer vågal noen ganger, enn det hun er, men det er ikke noe must. Det går vel mer på litt drømmer fra min side kanskje..... Saken er den nå at jeg har lyst til og kjøpe en vibrator eller lignende til henne. Har sagt det til henne, og hun synes det er ok. Hun har aldri hatt noe sånt før, så det jeg egentlig lurer på, er : Hva skal jeg kjøpe til henne? Jeg ser vel egentlig selv for meg at det ville vært best med et eller annet som stimulerer klitoris i første omgang. Hva tror dere damer her inne ? Hva er det beste for en "nybegynner" på dette ? Kjøp henne en rabbit. Hun vil garantert elske den. Ulempen er at du blir overflødig Tuller;) Men det kan skje.. hihi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå