Gå til innhold

Mitt 3dje svangerskap/min foerste dagbok


Scorpiogirl

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle se om jeg fikk skrevet noen ord om hvordan dette svangerskapet gar.Vi har ikke brukt noe prevansjon siden mannen min og jeg giftet oss for 2 1/2 ar siden, og ut av det har vi fatt en fin liten flott gutt som fylte 2 ar i mars, og ei lita fin jente som fyller 1 ar i april..Og jeg kan med handa pa hjerte si at de er det beste som har skjedd meg icon_smile.gif .Vi har akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen..... Og vi er overlykkelige icon_biggrin.gif . Vi har som sagt en gutt og ei jente fra foer sa denne gangen er det ikke sa noeye om det er gutt eller jente for na har vi en av hvert...icon_wink.gif .Men na ma jeg legge til at det viktigste med de to andre svangerskapene er at ungene er friske....Noe de er icon_smile.gif:):). Jeg er na ca 6 uker pa vei med mitt 3dje barn icon_biggrin.gif:D. Formen har det vaert sa som sa med, men jeg kan ikke klage...Jeg er troett doegnet rundt, ogsa er jeg ikke morgenkvalm men kveldskvalm icon_frown.gificon_frown.gif . Mannen min er pa jobb fra 8 - 19 sa jeg har lange dager med a proeve og aktivisere 2 sma barn ogsa, og det er ikke sa lett nar man bare har lyst og ga og legge seg uansett nar pa doegnet det er.. Men i det store og hele sa gar det ganske greit om dagene ogsa, for det er to englebarn jeg har...Vi har en svart katte som ogsa er gravid sa det er godt og ha selskap. Gutten min (Andreas) vet at pusen skal ha baby.. Han sier stolt " pisilla bebi ".Sa nar det kommer en tid da magen min ogsa er stoerre sa blir det nok en enkel sak og fortelle at han snart skal fa en liten bror eller soester...icon_wink.gif Jeg ma ogsa legge til at pappan er ogsa veldig stolt og gleder seg helt enormt til den lilles ankomst... Han haper og tror at det vil bli en gutt denne gangen, men vi far vente og se nar den tiden kommer...Jeg skal ihvertfall ikke finne det ut pa ultralyden, vi far vente denne gangen ogsa som vi gjorde med de 2 foerste....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg icon_smile.gif

Gratulerer med graviditeten og velkommen hit!

Blir spennende å følge med på hvordan det går med deg i tiden fremover, håper formen kommer seg litt!

Nyskjerrig som jeg er må jeg spørre om du bor i utlandet (siden du ikke har æ,ø og å!)

Selv er jeg 9+6 på vei icon_smile.gif

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooops.. Trykte vist pa feil knapp. Kan ga litt fort en gang i blandt..

Jeg glemte ogsa og nevne at jeg er ganske derpimert denne gangen icon_cry.gif . Jeg var ganske deprimert i begynnelsen med min foerste ogsa sa kanskje det blir en gutt igjen icon_biggrin.gif . Eller kanskje det rett og slett er fordi jeg bor i ett fremmed land og savner familie og venner...Det er jo deilig og bo i ett varmt land hvor man ikke trenger og kle pa barna lag med lag med lag av klaer nar man bare skal en liten tur pa butikken for og kjoepe melk og broed...Men det er vel ogsa vanskelig og bli sa last fast som jeg foeler jeg er blitt her.. Jeg er vandt til a jobbe full tid ++++ masse overtid,trene og vaere sammen med venner... Na sa foeler jeg at jeg ikke har sa mye tid til meg selv lenger...Men na skal barna og jeg hjem en tur til gamle landet i begynnelsen av mai for og feire 17 mai. Det gleder vi oss noe vanvittig til icon_biggrin.gif:D . Det skal nok bli koselig for mormor morfar og se igjen sine barnebarn..Men er det ikke veldig rart at sa fort det kommer barnebarne inn i bilde sa blir liksom vi barna deres helt glemt..icon_eek.gif Det ligger vel kanskje noe i det de sier at man blir mye mer glad i barnebarna enn man har vaert i sine egne barn... Fordi man kan gi dem fra seg nar de begynner og surve og nar de blir for slitsomme....icon_razz.gif:P .Jeg ma si jeg gleder meg til ultralyden.Jeg har liksom ikke noe foelelse av a vaere gravid enn at jeg er i litt darlig form... Men nar man ser at det er en liten skapning i magen, ja da er det mer virkelig.. Jeg gleder meg ogsa til de sma sparkene og hikkopsene ( nar barnet laerer og puste ).. Men jeg gleder meg ikke til a ha problemer med og finne en god stilling for og fa sove,de soevnloese nettene og all denna vannlatinga...Men jeg gleder meg stort til og se om det er en liten gutt eller jente etter foedselen,da er all smerte,svette og tarer vaert all denna ventinga.. Men det er som jeg har sagt foer at det viktigste er at ungen er frisk og velskapt...

scorpiogirl12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Snorkfrøken

Gratulerer så mye med graviditeten og lykke til videre icon_smile.gif Jeg er selv hjemme i barselpermisjon med min lille jente på 9 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...