Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg fant en restplass jeg gjerne skulle tatt om den var i nærheten...men dessverre fantes den kun i Bodø, mens jeg selv har jobb, hjem og familie her i Akershus. Men men..nesteår skal jeg søke her i Oslo
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg fant en restplass jeg gjerne skulle tatt om den var i nærheten...men dessverre fantes den kun i Bodø, mens jeg selv har jobb, hjem og familie her i Akershus. Men men..nesteår skal jeg søke her i Oslo Noen som har hoppet av fra ventelister for å ta en restplass i dag?? Vurderte det...men er litt usikker på det å flytte langt vekk...
Gjest Gjest_line_* Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Det er bare restplasser på studier jeg ikke vil gå. buhu... Kan det fortsatt bli ledige restplasser på studier som ikke står oppført på restetorget nå?
Gjest antigartner Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Det er bare restplasser på studier jeg ikke vil gå. buhu... Kan det fortsatt bli ledige restplasser på studier som ikke står oppført på restetorget nå? I teorien kan det vel det (tror jeg!). Men det kan jo likegjerne være lange ventelister på de studiene du ønsker deg, og da skal det mye til om alle som venter sier nei.
Gjest jupp Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Jeg greide å ombestemme meg i midten av juli at jeg ville studere noe annet!Sjekket samordnaopptaks resultat av hvor mange hadde søkt på første plass på det studie jeg ville gå på. Det viste seg at det var færre søkere enn plasser!Jeg tok sjangsen, søkte på hybel fikk hybel og etterpå så jeg at det nettopp var ledig restplasser på det jeg ville gå på Alle blir like forskrekka over hva jeg har begitt meg ut på nå Håper d er rett denne gangen (etter å ha studert litt forskjellig....)
Gjest Sindra Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Noen som har hoppet av fra ventelister for å ta en restplass i dag?? Vurderte det...men er litt usikker på det å flytte langt vekk... Nope, men takket nei til tilbudet jeg hadde fått forå ta en restplass. Noen av oss sliter med å finne ut hva vi vil bli når vi blir store. Ombestemte meg brått når jeg så tilbudene på restetorget.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Skal sannsyneligvis ringe dem i dag...men jeg tror ikke det blir noe..skal høre med dem vil ikke flytte langt avgårde...men om studiene er samlingsbaserte burde det gå an..
BananaFurby Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Jeg greide å ombestemme meg i midten av juli at jeg ville studere noe annet!Sjekket samordnaopptaks resultat av hvor mange hadde søkt på første plass på det studie jeg ville gå på. Det viste seg at det var færre søkere enn plasser!Jeg tok sjangsen, søkte på hybel fikk hybel og etterpå så jeg at det nettopp var ledig restplasser på det jeg ville gå på Alle blir like forskrekka over hva jeg har begitt meg ut på nå Håper d er rett denne gangen (etter å ha studert litt forskjellig....) Så tøff du er!!! Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå