ellemelle50 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #81 Del Skrevet 28. november 2008 Heisann Mummi! ja nå er det fredag igjen! syns dagene (les:ukene) går så innmari fort, rekker ikke å gjøre noe her inne jeg! Nå er jeg bare en superkjapp tur innom før det er bare å hive på seg litt stasj og dra på julebord! Skal kjøre i år,så da kan det bli kg-form i mårra om ikke juledårligsamvittigheten tar meg og jeg må vaske/bake/shoppe/skifte gardiner/stryke...... sukk, listen kan bli uendelig om jeg fortsetter! See you later! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 28. november 2008 #82 Del Skrevet 28. november 2008 Ellemelle Kos deg masse på julebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 28. november 2008 #83 Del Skrevet 28. november 2008 Kos deg masse på julebord Ellemelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 3. desember 2008 #84 Del Skrevet 3. desember 2008 Håper alt står bra til hos deg på en onsdagskveld, og at du hadde det artig på julebordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 9. desember 2008 #85 Del Skrevet 9. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 10. desember 2008 #86 Del Skrevet 10. desember 2008 Åssen går det med julestria, Ellemelle? Jeg synes ikke jeg kommer noen vei med alt jeg hadde tenkt å gjøre, men skit au. Det blir jul uansett. Mat og drikke i butikken, ved i kjelleren. Skal kose seg litt i desember også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 22. desember 2008 #87 Del Skrevet 22. desember 2008 Håper du har det bra Elllemelle og så må du ha en GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 22. desember 2008 #88 Del Skrevet 22. desember 2008 Ønsker deg en riktig GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 24. desember 2008 #89 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul til deg og dine, Ellemelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 31. desember 2008 #90 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nytt år Ellemelle Og mange gode ønsker for året som kommer Ha en fin nyttårsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 31. desember 2008 #91 Del Skrevet 31. desember 2008 GODT NYTTÅR ELLEMELLE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellemelle50 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #92 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nytt år alle sammen! Håper det nye året bringer fred i verden og energi og livslyst til alle som sliter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 1. januar 2009 #93 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt Nyttår til deg! Slutter meg til dine ønsker for det nye året. Håper det går bra med deg, at du har hatt det fint i jula og at du kommer til å få et flott nytt år i 2009! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellemelle50 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 8. januar 2009 Hjelp! Nå er det bare en uke til nesen vendes mot Egypt, men hva er det lurt å tenke på når man skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 8. januar 2009 #95 Del Skrevet 8. januar 2009 Wow! EGYPT! Spennende! Ta for all del med kulltabletter eller Idoform eller noe sånt. Sønnen min kom hjem fra Egypt med en herlig magesjau som varte i flere uker! Han besøkte en kamerat som studerer arabisk, så de var vel ikke på de mest vanlige turistspiseplassene, tror jeg. Men jeg har hørt om mange som har reagert på maten/vannet. Noen steder har de vel en annen standard for hva som er god nok renslighet enn det våre sarte mager er vant til. Sånn er det bare. Kos deg likevel ): GOD TUR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. januar 2009 #96 Del Skrevet 9. januar 2009 Innom for og ønske deg en riktig fin helg og GOD TUR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellemelle50 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 12. januar 2009 Tusen takk, Mummi! Fikk det samme rådet av helsesøster da vi var og tok vaksiner. I tillegg anbefalte hun spritvask av hendene, håndhygienen er vel så viktig på slike steder har jeg forstått. Det finnes vel ikke verre enn å få ferien ødelagt av magesjau. Da skal jeg ta en tur innom apoteket i dag! Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 18. januar 2009 #98 Del Skrevet 18. januar 2009 Har du reist ennå? Hvis ikke, så får du ha god tur. Eh - god tur i alle fall, tenker jeg vi sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 4. april 2009 #99 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tror Ellemelle ble igjen i Egypt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. april 2009 #100 Del Skrevet 4. april 2009 Det tror jeg også Mummi Men om du er innom ellermelle så må du ha en god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå