Gå til innhold

ellemelle50


ellemelle50

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulvas og Mummis vaktmestertjeneste er stadig innom i bøker som står tomme i ferien. *titter rundt* Her er alt greit og klart for å ønske Ellemelle velkommen hjem fra tur! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så artig! Helt uten min deltakelse er tråden min(det er det det heter, ikke sant? :hoho: ) kommet opp i to hele sider! :danser:

Tusen takk til dere som er så flinke til å holde liv i oss som ikke er like aktive! :kghjerte: Dere fortjener all ære!

En av dagene som kommer skal jeg nok innom dere med en hilsen. Pr. nå så er jeg bare innom og tyvtitter en gang i blant!! :rødme:

I morgen begynner hverdagen for meg, håper det betyr rolige ettermiddager med god tid til å bli bedre kjent med dere her på kg. :5:

En god :klem1: til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Hei Ellemelle :)

Nå er hverdagen i gang hos deg, skjønner jeg.

Det er rart med det, når ferielivet er over og det vanlige livet begynner igjen. Det tar ofte noen dager før en finner rytmen.

Håper du får dine rolige ettermiddager, og at overgangen ikke ble for brå.

Ha en fin dag. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får tid til å se på linken din igjen så har jeg et tips: Behold det som står fram til og med php?act - så sletter du resten av linja og skriver inn "=post&do=reply_post&f=66&t=346973" OG trykker OK!

Var det greit å begynne på jobb igjen, eller var det "virkeligheten midt i trynet" og en stor nedtur? :smile:

Endret av mummi53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bort hermetegnene " " etter act og etter 346973, du. Det var tankeløst av meg å skrive dem, men mente å markere hva som skulle med. Du kan kontrollere at du har skrevet riktig ved å se aller, aller øverst på skjermbildet nå, der det står http://forum osv.

Husket du å trykke OK etter 346973, og skrive Ellemelles hverdagspjatt i den NYE rubrikken som kom opp da?

Ikke gi deg, det er bare noen detaljer som skal på plass! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Hadde skrevet et laaangt innlegg, ihvertfall til meg å være, men trykket på feil knapp etter at det var ferdig!

Ikke tid til mer nå, men kommer sterkt tilbake neste uke!

Hold ut med meg en stund til, plz!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen ordnet det seg! Jippiiiii! Stolt av deg, Ellemelle, du ga ikke opp! Nå kan du snart like mye som meg , og jeg har vært her i 4 1/2 mnd!!

Flink, du! :smile:

Venter og venter på at du skal dukke opp igjen... :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Jammen har det vært besøk her inne mens jeg har rotet rundt med mitt! :bukke:

Men vet dere hva? Til helga har jeg planlagt MYE tid på kg, lære meg en hel masse, og hilse på alle jeg har truffet her inne! :danse:

Hørt den før? :flau: Kanskje, men denne helga er dette mer realistisk enn noen gang, ingen, absolutt ingenting er planlagt eller lovt ut denne helgen, jeg er mer fri enn i sommerferien! :rødme:

Jeg er nok en person som ikke helt er på toppen av ting, særlig ikke nå, men jeg kommer dit etterhvert skal dere se. :kul:

:klem::klem::5::skravle: i helga! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå gir jeg meg over! :frustrert: Jeg hadde planlagt en helg helt uten planlegging, bare ro og ikkeno stress! :popcorn: Men hva skjer? Når jeg kommer ut fra kontoret mitt og skal starte bilen, så er det ikke kontakt å få! Bare helt pyton lyder fra fronten! :fy_fy: Turte ikke annet enn å la den stå og ta toget hjem. :grine:

Hadde et stoort havari på den for under 4 måneder siden, tro meg, lydene var akkurat de samme! :biggrin: Heldigvis har vi garanti på den reparasjonen så det går sikkert bra, men såå ergerlig!! :) En positiv ting er jo at jeg ihvertfall har gode unnskyldninger for å holde meg hjemme i helgen! :klappe: SÅ KG.....here I am! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsninger! :danse:

Nå har jeg så smått begynt på bloggen min selv om det ikke står all verden der enda! :klaske:

Følgende har fått tilgang foreløpig:

mummi

ulva

karense

mariposa

kospia

jente79

men aner ikke hvordan dere finner fram dit!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilgang til blogg :bukker:

Men jeg får ikke opp noen innlegg? Du har skrevet noe der allerede, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å gå via profilen din, og kom frem til bloggen men jeg heller fant ingen innlegg....

Skal se om jeg finner noe på mimmis dagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...