Gå til innhold

ellemelle50

ellemelle50

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Any time, sweetheart, any time! :biggrin:

Ønsker deg god tur til England og hjertelig velkommen tilbake når lysten er der!

Store klemmer fra Mummi: :klem: :klem: :klem:

Take care! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Heisann alle sammen!

Bare innom med en liten hilsen fra England! Det går i ett hele dagen og nå var det veldig greit å kunne sette seg ned å tenke og skrive litt norsk!

Har vært i York i over en uke nå og nå er jeg i Bradford. Det tror jeg må være den styggeste byen jeg har sett, egentlig!

Kanskje urettferdig, jeg ser jo at den har noen gamle ærverdige bygninger (f.eks. hotellet jeg bor på), men den er så skitten og innbyggerne er av et helt annet slag enn de jeg opplevde i forrige uke! Jaja, får vel gi de en sjanse!

Håper noen er innom i ny og ne og tørker litt støv av og til, for her har det ikke vært gjort noe på en stund....nesten som hjemme:-)

Bye bye for now!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ellemelle :hallo:

Så fint at du kommer innom og forteller litt om hvordan du har det i England :)

Vi tenker jo på deg vettu.

Jeg har aldri vært i england, så jeg aner ikke hvordan det ser ut der :sjenert:

Håper du får koset deg til tross for hektiske dager :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Ellemelle

Lover å bli flinkere til å tørke støv inne hos deg :Nikke:

Når det gjelder England har jeg ikke vært der siden min grønne ungdom, da jeg var på interrail. Husker veldig godt de skitne bakgårdene vi så der vi suste forbi med toget. London var ok, Liverpool var skitten. Husker ikke alle plassene vi kjørte gjenom da, med London og Liverpool var byer vi bodde et par netter i.

Husker når vi kjørte gjenom England, nærmet oss Skottland, kom inn i Skottland. Det var så utrolig stor forskjell. :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ellemelle

Jeg lovet å bli flinkere å besøke deg, så her er jeg da :) Stikker innom for å se at alt er i orden i Ellemellehuset mens fruen er i England. :)

Her er alt ok ser jeg, så jeg rusler ut igjen mens jeg tenker at jeg håper du har det bra og ønsker deg en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen til dere trofaste!

Nå er jeg vel tilbake igjen etter to fantastiske uker i England!

Det anbefales på det sterkeste å ta en tur dit.

Nå var min reise en mer faglig tur og gjennom det opplegget vi hadde der har vi fått en helt utrolig innsikt i engelske forhold på både godt og vondt. Veldig lærerikt.

York er trolig en av de vakreste byer jeg har sett og dens historie er jo nært knyttet opp mot vår egen historie.

I tillegg var det flust med gode spisesteder og IKKE MINST et utall av puber! Det ble sagt at det fantes en pub for hver dag hele året, altså 365....det rakk jeg ikke å få testet ut gitt :sur:

Nå må jeg sette inn et støt og bake en hel masse kaker til min bursdag som er på søndag....dersom noen har flotte, lettvinte kakeoppskrifter å komme med, så er de velkomne :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ellemelle :hallo:

Høres ut som du har hatt en fantastisk tur til England, synd du ikke fikk testet ut alle pubene :fnise:

Du har sikkert lært kjempemasse om England og landets historie :jepp:

Ser at du har bursdag på søndag, jeg har neste søndag. Så da er vi novemberbarn begge to :)

Vi snakkes senere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Ellemelle :)

Og :velkommen: hjem fra England. Høres ut som du har hatt en kjempefin tur selv om du ikke fikk prøvd ut pubene.

Bursdag ja. Både du og Kospia med 1 ukes mellom. Det er notert, for i Ulvas tråd feirer vi sånn og dere bare må feires :jepp:

Ligger en oppskrift på verdens beste sjokoladekake inne hos meg. På nest siste side tror jeg. Fikk den av ei her som heter trulta og har bakt den tre ganger allerede. Alle liker den kjempegodt, tilogmed Ulvemannen som ikke er så glad i kaker. Og mange som har fått smake har bedt om oppskriften. Kjempesnadder og anbefales :)

Ha en super dag Ellemelle :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, her var det sannelig gjester! :kose:

:helen: Skulle gjerne invitert dere på kaker... heisann, ingen smiley for kaker, hva er nå dette?? Da blir et en :kaffekopp: i all enkelhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, skamme seg Kospia. Glemme og feire ellemelle i hennes dagbok :nei:

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN ELLEMELLE :bursdag:

har gratulert deg inne hos Ulva, men glemte det her :sjenert:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk, Kospia! :blomst:

Har ikke rukket å lest meg rundt her inne enda :klaske:

Skal besøke dere en av dagene, gubben jobber sent denne uka og da rekker jeg over mye mer enn når han er hjemme! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg! Så bra å se at du er aktiv igjen! :hoppe:

Jeg har hatt vaskedag i dag, og så fikk vi brått så lyst på loff og reker - nesten som om sommeren! Så da blei det reker og pils til lørdagskos, gitt! :jepp:

Vi har sløva foran tv'n og fått med oss det meste på nrk1. Koselig!!

Lørdagsklem! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...