*Mummi* Skrevet 30. august 2008 #41 Del Skrevet 30. august 2008 Morn Ellemelle! Takk for tilgang til bloggen din! Jeg fant noe som het Ellemelles blogg, men som andre også har skrevet, fant jeg ikke noe innlegg. :klø: Hvis du har skrevet noe der, er det kanskje bare lagt inn som kladd (draft) ennå. Sjekk feltet helt nederst til venstre i blogg-innlegget du har skrevet. Hvis det står + PUBLISH så har du ikke "offentliggjort" innlegget enda. Når du trykker på "publish", så forandrer feltet seg til blått og viser + MAKE DRAFT, og da skal innlegget vises i bloggen. Og hvordan kan jeg vite dette? Selvfølgelig fordi jeg selv ikke var obs på dette med det samme da jeg laget blogg. Tror jeg må ha prøvd og feilet på absolutt alt som går an å gjøre feil på dette forumet. Men det er veldig morsomt når man endelig får det til å virke! Så dumt med bilen som streiker! Ergelig! Får håpe det kan bli reklamasjon på forrige runde. Du får skyve det til side og slappe av med helgefri og kg! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. august 2008 #42 Del Skrevet 30. august 2008 Ellemelle Takk for tilgang til bloggen din, men heller ikke jeg fant noen innlegg. Men jeg er sikker på at det kommer etterhvert. Jeg kløner sånn med alle sånne ting at jeg ikke har våget å prøve meg på blogg i det hele tatt. Flink er du Så kjedelig med bilen Håper det ordner seg Ha en nydelig dag Ellemelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 30. august 2008 #43 Del Skrevet 30. august 2008 Innom for og ønske deg en riktig fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellemelle50 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #44 Del Skrevet 31. august 2008 Hei igjen! Så artig med så masse besøk her inne ! Nei, skjønte jo at det å lage seg en blogg ikke var problemfritt! Det er jo heller ikke første gangen jeg forsøker! Hvor den første ble av vet ikke jeg! Men, Mummi, tusen takk for tips, tror den er synlig nå!!! Er det ikke det ene så der det det andre; hvordan får man lagt inn en såkalt ticker her?? Mener jeg har lagd en, men hvor i all verden ble den av?? Og Mariposa; har du egen tråd?? Finner ihvertfall ingen!! God søndagskveld til dere alle, nå skal jeg en runde rundt til dere alle hvis jeg får tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 31. august 2008 #45 Del Skrevet 31. august 2008 Ellemelle Æ får prøv å skriv trøndersk æ å da , lo gått av innlegget dætt i boka mi ja. Bor du i nærheten av Trondheim, eller e du kanskje nord-trønder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 31. august 2008 #46 Del Skrevet 31. august 2008 Nå fikk jeg lest i bloggen din. Kunne vært meg du beskriver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. september 2008 #47 Del Skrevet 1. september 2008 Nå kom jeg inn i bloggen din Ellemelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellemelle50 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #48 Del Skrevet 1. september 2008 Så fint at det ordnet seg med bloggen da skal dere være! Ulva, ser du sliter med noe av det jeg slet med, se tips fra Mummi et annet sted på siden min. Kanskje kan det hjelpe deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 2. september 2008 #49 Del Skrevet 2. september 2008 Så fint at det ordnet seg med bloggen da skal dere være! Ulva, ser du sliter med noe av det jeg slet med, se tips fra Mummi et annet sted på siden min. Kanskje kan det hjelpe deg også? Hei Ellemelle Sikker på at jeg får hjelp her inne. Mange kloker hoder her. Venter litt da, for er ikke helt i slag for lærdom akkurat nå. Ha en fin kveld Ellemelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 5. september 2008 #50 Del Skrevet 5. september 2008 Titt - tei! Skulle bare ønske deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 6. september 2008 #51 Del Skrevet 6. september 2008 God helg Ellemelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 6. september 2008 #52 Del Skrevet 6. september 2008 Hei, hei Ellemelle Du nyter vel det fine været vi har i trøndelag du også. Ønsker deg en riktig fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellemelle50 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 6. september 2008 Oisann, her har det vært besøk, gitt! Endelig er det helg! I dag har jeg vært en racer i vasket vinduer, gulv og ryddet masse! Merkelig hvor rotete det kan bli med to voksne og en tenåring! Men skikkelig deilig å få tatt alt på en lørdags formiddag. Til vanlig er jeg ganske skutt på lørdagene, pleier å sove utpå til 11 - 12. Men i dag var jeg lys våken før 8! Da var det deilig at også kroppen fungerte sånn noenlunde! Nå har jeg samtidig luftet kraftig og dette straffer nok seg i 11 små grader! Jeg nyser og fryser skikkelig! Tror jeg skal lage meg en stor og god kopp med te, de pleier å hjelpe! God helg til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 7. september 2008 #54 Del Skrevet 7. september 2008 Innom for å ønske deg en fin søndagskveld, håper du slapp unna forkjølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 7. september 2008 #55 Del Skrevet 7. september 2008 Hei Ellemelle, du er en lørdagsvasker som meg! Faktisk synes jeg det er koselig å sulle rundt og rydde og stulle i mitt eget tempo, og så er det herlig å sette seg ned og nyte fridagen når det lukter reint i hele huset! Denne lørdagen blei litt mer hektisk, men sånn er det iblant. Helga gikk altfor fort... Hørt det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 20. september 2008 #56 Del Skrevet 20. september 2008 Hei Ellemelle! Travle tider? Har ikke vært innom på en stund, men det har visst ikke du heller! God helg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 24. september 2008 #57 Del Skrevet 24. september 2008 Innom med en onsdags , håper alt er bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. september 2008 #58 Del Skrevet 29. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 3. oktober 2008 #59 Del Skrevet 3. oktober 2008 Håper det går bra med deg, Ellemelle! Fredagskos fra Mummi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellemelle50 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #60 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei alle som har vært og tittet her inne. Jeg er fryktelig lei meg for at jeg ikke klarer å prioritere å holde kontakten med dere her inne for tiden. Jeg har problemer med å motivere meg til dette for tiden. Jeg håper likevel at jeg får lov til å hilse på inne hos dere når jeg er i form til det. Nå reiser jeg til England et par uker, skal kurse meg. Kanskje finne jeg kilden til energi underveis... Ha det fint, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå