Gjest Lengter Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hei. Kan noen her inne anbefale en plass der man kan bli kjent med oppegående, veltrente og sexy jenter, som søker andre oppegående, veltrente og sexy jenter? :gjeiper: Formål er sex, kos, shopping, kafé osv, altså, venninner som også er elskerinner. Og ja, det er godkjent hjemme. Er det noen nettsteder, feks, som er mer seriøse enn andre? Vil gjerne ha anbefalinger fra bifile/lesbiske som vet hva de snakker om. Takk.
Gjest EmmaB Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg synes det er mange oppegående mennesker på Cupido Club.
Gjest Bond Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hei. Kan noen her inne anbefale en plass der man kan bli kjent med oppegående, veltrente og sexy jenter, som søker andre oppegående, veltrente og sexy jenter? :gjeiper: Formål er sex, kos, shopping, kafé osv, altså, venninner som også er elskerinner. Og ja, det er godkjent hjemme. Er det noen nettsteder, feks, som er mer seriøse enn andre? Vil gjerne ha anbefalinger fra bifile/lesbiske som vet hva de snakker om. Takk. Dette høres jo ut som noe for meg:) Jeg er gift, men ønsker litt pikekos innimellom. Godkjent er det her også, men han vil gjerne se på...
Gjest Gjest_Tirill_* Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Jeg vil!! Men jeg er ikke akkurat veltrent da.. (gift med mann som godtar og som ikke vil se på). Prøver å regge meg på ovennevnte nettsted.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er veltrent og råsexy, men du får meg ALDRI!
Lissi Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Hadde dere vært registrerte kunne folk send PM til dere! Nå blir det litt vanskelig for dere å møtes om dere ikke planlegger et lesbetreff på en restaurant? Kanskje en ide?
Gjest :D Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Hei. Kan noen her inne anbefale en plass der man kan bli kjent med oppegående, veltrente og sexy jenter, som søker andre oppegående, veltrente og sexy jenter? :gjeiper: Formål er sex, kos, shopping, kafé osv, altså, venninner som også er elskerinner. Og ja, det er godkjent hjemme. Er det noen nettsteder, feks, som er mer seriøse enn andre? Vil gjerne ha anbefalinger fra bifile/lesbiske som vet hva de snakker om. Takk. Jeg er oppegående! :D ..og bifil.. og søker en som deg.. hihi
Lissi Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er råsexy men ikke bifil. Kanskje jeg kan bli det???
camilla* Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er råsexy men ikke bifil. Kanskje jeg kan bli det??? er du ikke..har du lurt oss alle i denne tiden
Lissi Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 er du ikke..har du lurt oss alle i denne tiden ssssssshhhhhhhhhhhh
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er villig, litt billig men ikke veltrent.. , går det bra eller?
Lissi Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er villig, litt billig men ikke veltrent.. , går det bra eller? Villig og billig må vel være bra?
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #14 Skrevet 21. juli 2008 Villig og billig må vel være bra? Håper da det...hvor kan jeg møte dere.. "villigogbilligikketrent"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå