Gjest *Mim* Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 I utgangspunktet nei. Men visse smileyer (om det er det du mener) kan irritere meg, og overdreven bruk er heller ikke så kult. For eksempel:
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Nei det gjør jeg ikke Gjør du? Dersom det er fullt opp av ikoner er det stressende, men noen er ok
camilla* Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Kan jeg spørre hva ikoner er? det er disse smileyene
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Kan jeg spørre hva ikoner er? Det er smileyser, du brukte nettop en selv;) Du brukte denne:
camilla* Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 oj, glemte å svare på tråden : nei absolutt ikke. Men - som mim sier, man trenger jo ikke overdrive heller da..
flYflax Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Åå! Da skjønner jeg.. Takk Og nei jeg har ikke noe imot dem
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Absolutt ikke, smileys kan tvert i mot erstatte noe som tapes på nett, så poenget kommer bedre fram. Sarkasme, ironi, grad av alvor eller spøk, osv.
Gjest Tanita Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 (endret) :harrypotter: Disse er bare teite. (Ikke den aller siste da... den viser at jeg syns de er teite!) Endret 20. juli 2008 av Tanita
camilla* Skrevet 20. juli 2008 #13 Skrevet 20. juli 2008 det er noen man ikke trenger ja..kunne jo byttet dem med noen andre..
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #14 Skrevet 20. juli 2008 Jeg irriterer meg ikke over ikonbruk generelt, men ikoner er jo med på å fortelle hva vi egentlig mener med det vi skriver. Det skrevne ord kan fort endre betydning ved hjelp av ikoner. Du skriver så mye lurt og fornuftig Du skriver så mye lurt og fornuftig Du skriver så mye lurt og fornuftig Du skriver så mye lurt og fornuftig Du skriver så mye lurt og fornuftig Så man skal være forsiktig med hvordan man bruker ikoner dersom man ikke mener noe med dem.
Lady La-Laa Skrevet 20. juli 2008 #15 Skrevet 20. juli 2008 :harrypotter: Disse er bare teite. (Ikke den aller siste da... den viser at jeg syns de er teite!) Hvor får dere alle disse smileysene fra da? Er jeg helt dum nå eller? Jeg har ikke så mange... Men skulle gjerne hatt det, synes de er litt morsomme Også synes jeg de i mange tilfeller kan hjelpe til å underbygge meningen i det man skriver!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #16 Skrevet 20. juli 2008 Hvor får dere alle disse smileysene fra da? Er jeg helt dum nå eller? Jeg har ikke så mange... Men skulle gjerne hatt det, synes de er litt morsomme Også synes jeg de i mange tilfeller kan hjelpe til å underbygge meningen i det man skriver! Når du er i smileysboksen står det vis alle. Klikk der, så finner du mange. Tok ei stund før jeg fant dem også.
camilla* Skrevet 20. juli 2008 #17 Skrevet 20. juli 2008 Hvor får dere alle disse smileysene fra da? Er jeg helt dum nå eller? Jeg har ikke så mange... Men skulle gjerne hatt det, synes de er litt morsomme Også synes jeg de i mange tilfeller kan hjelpe til å underbygge meningen i det man skriver! når du trykker for å få frem smileyene, så står det over "vis alle" trykk på den så kommer det opp!
Lady La-Laa Skrevet 20. juli 2008 #19 Skrevet 20. juli 2008 Ahaaa Thankuuu Fra nå av skal det ikke være mangel på smilyeser i mine innlegg iallefall, muahaha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå