Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er disse hvitevarene å holde reine? Blir det fort fingermerker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA,det kan jeg skrive under på!skal man ha sånt så må man ha tid til å gå over med filla daglig! jeg ville ha sort tenkte jeg men er like ille det så da blir det hvit og tideløst!Der ser du kun fettfingrer når sola står på hehe.

Skrevet

Det avhenger av overflatebehandlingen. Noen er lakkerte og lette å holde rene, andre er ikke og må en omgang med stålrens ganske ofte.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
Det avhenger av overflatebehandlingen. Noen er lakkerte og lette å holde rene, andre er ikke og må en omgang med stålrens ganske ofte.

Hvor får man tak i stålrens? Vi får være flinke til å bruke håndtakene på de diverse varene så kanskje det går greit.

Skrevet

Jeg kjøpte det på el-butikken, men jeg mener bestemt at jeg har sett det på Meny, i samme hylle som flasken med rens for keramisk topp.

Gjest New Dawn
Skrevet

Jeg har Siemens-produkter i rustfritt stål og synes ikke det er noe stort problem i det hele tatt. Der finnes veldig mange supre produkter på markedet som er med på å holde stålet rent og flekkfritt lenge.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
Jeg har Siemens-produkter i rustfritt stål og synes ikke det er noe stort problem i det hele tatt. Der finnes veldig mange supre produkter på markedet som er med på å holde stålet rent og flekkfritt lenge.

Det høres bra ut :) Hva bruker du?

Gjest New Dawn
Skrevet

I all hovedsak bruker jeg en slags olje fra Miele .. den er helt super og gjør hvitevarene blanke i lang tid ..

Skrevet

Et lite tips jeg fikk med meg som funker veldig bra, bruk litt matolje/olivenolje eller det du har på kjøkkenet på litt papir og fingermerkene går bort så lett som bare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...