Gå til innhold

Endelig har livet til Adila begynt!


Adila

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg endelig fått meg en god grunn til å skrive dagbok. Inntil i forrige uke har livet egentlig ikke hatt så mye spennende å gi.

Livet startet vel egentlig når jeg møtte min kjære i fjor, men denne uka har det fått fart på sakene! Det startet med at vi forlovet oss, så fikk jeg svar fra skolen om at jeg har kommet inn på førskolelærerutdanning, så endelig er livet forutsigbart nok til at vi kan fantasere om å lage baby :bryllup::babysmokk:

Planen er at vi skal prøve å bli gravide mens jeg er student. En grunn til det er at jeg syns 3 år er litt lenge å vente. Har lyst til å få 2 barn før jeg er 30 ihvertfall :)

Vi har snakket om å prøve neste år, men så planlegger vi også bryllup i 2010, så mulig det kan bli en kræsj der! Men det får vi ta når den tid kommer. Jeg gleder meg uansett utrolig mye! Har lengtet etter denne tiden i mange år nå. Plutselig har alle brikkene falt på plass, veldig deilig følelse :love:

Så da erklærer jeg Adila sin dagbok for åpnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå :-D

Først: :velkommen: som dagbokskriver!

Så: Gratulerer med forlovelsen!!

Så innmari spennende tiden fremover blir! Med både baby og bryllups planlegging! Herlig :-D

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :bukke: :ler: :ler:

Det blir mye å henge fingrene i etterhvert. Akkurat nå prøver jeg og forloveden å finne ut om vi skal stikke utenlands eller om vi skal gifte oss hjemme i Norge. Det står litt på om vi får spart opp penger eller ikke til den tid. For hvis vi reiser utenlands så må vi gjøre det hemmelig for ellers blir veldig mange skuffet. Da er det jo ingen som kan støtte oss økonomisk heller når de ikke vet noe.

Hvis vi skal gifte oss i all offentlighet så blir det mest sannsynlig i kirka (pga kristne i familien). Dette har ikke jeg så veldig lyst til, det står egentlig mest på samboern. Jeg har foreslått at vi kan gifte oss ute i en park eller noe, så han tenker litt på det da..

Så er det jo noe med det å være prinsesse for en dag, det hadde vært hyggelig om flest mulig kunne være med på begivenheten :dronning: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenlands du! Det er spennende da :-D

Men skjønner godt at det blir vanskelig å skulle velge i forhold til kristne i familien og det man kanskje vil litt mer, men det virker jo utrolig fint å kunne gifte seg ute da :Nikke:

Da går det jo ann å leie ett sted med stor hage og ha vielsen ute og middag og slikt inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg prøver å si det jeg også, men jeg får litt motgang her, hehe..

Vi får se hva jeg kan grine meg til :ler:

Neida, men jeg vil helst ikke la andre få bestemme hvordan VÅRT bryllup skal være pga deres egen tro. Selv om de er gamle så burde de ha lært såpass mener jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på politistasjonen og levert søknad om politiattest. Høyskolen må ha det for å vite at jeg ikke har tuklet med unger :nei: Joda, det er greit nok det. Men jeg blir irritert på politiet! De nekter å gi ut politiattest hvis man ikke har bevis for at man har kommet inn på skole eller fått jobb :kjefte: og ikke nok med det! De stenger jo FØR vanlige folk er ferdig på jobb, og de åpner ikke før sent på dagen heller, så man må jo ta seg FRI for den jævlade attesten.

Tror de seriøst at folk renner ned dørene for å få en attest UTEN grunn? geeez.

Jaja, dagens lille irritasjon bare :)

Ellers prøvde jeg å nyte solen fra terassen, men fysj det var varmt! Så jeg måtte rømme inn igjen.. too bad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...