Gå til innhold

Endelig har livet til Adila begynt!


Adila

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg endelig fått meg en god grunn til å skrive dagbok. Inntil i forrige uke har livet egentlig ikke hatt så mye spennende å gi.

Livet startet vel egentlig når jeg møtte min kjære i fjor, men denne uka har det fått fart på sakene! Det startet med at vi forlovet oss, så fikk jeg svar fra skolen om at jeg har kommet inn på førskolelærerutdanning, så endelig er livet forutsigbart nok til at vi kan fantasere om å lage baby :bryllup::babysmokk:

Planen er at vi skal prøve å bli gravide mens jeg er student. En grunn til det er at jeg syns 3 år er litt lenge å vente. Har lyst til å få 2 barn før jeg er 30 ihvertfall :)

Vi har snakket om å prøve neste år, men så planlegger vi også bryllup i 2010, så mulig det kan bli en kræsj der! Men det får vi ta når den tid kommer. Jeg gleder meg uansett utrolig mye! Har lengtet etter denne tiden i mange år nå. Plutselig har alle brikkene falt på plass, veldig deilig følelse :love:

Så da erklærer jeg Adila sin dagbok for åpnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå :-D

Først: :velkommen: som dagbokskriver!

Så: Gratulerer med forlovelsen!!

Så innmari spennende tiden fremover blir! Med både baby og bryllups planlegging! Herlig :-D

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :bukke: :ler: :ler:

Det blir mye å henge fingrene i etterhvert. Akkurat nå prøver jeg og forloveden å finne ut om vi skal stikke utenlands eller om vi skal gifte oss hjemme i Norge. Det står litt på om vi får spart opp penger eller ikke til den tid. For hvis vi reiser utenlands så må vi gjøre det hemmelig for ellers blir veldig mange skuffet. Da er det jo ingen som kan støtte oss økonomisk heller når de ikke vet noe.