Amanlis Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Snakk om kreativt mesterskap http://www.side2.no/sexogsamliv/article2080813.ece
absinthia Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Lurer på om det dukker opp noen lokallag snart, om de trener mye og om dette blir en ny OL-gren?
Gjest Koala Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Dette er visstnok en stor begivenhet i den lille danske byen som arrangerert det. Ganske bra triks for å komme på verdenskartet! Og ikke alle danske byer kan ha legoland heller...
Mathilde89 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Har 15 stk på 20 minutt som personlig rekord Hehe ;P
Gjest Christian 79 Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Har 15 stk på 20 minutt som personlig rekord Hehe ;P Fy faen, damer, dere er heldige! Ingen menn kommer i nærheten. I blant skulle jeg ønske jeg hadde fitte
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Fy faen, damer, dere er heldige! Ingen menn kommer i nærheten. I blant skulle jeg ønske jeg hadde fitte ikke jeg. da hadde jeg bare blitt sittende hjemme med speil og puttet masse rart opp i den :-)
Lille Lea Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Herregud.. nesten 3 meter sprut!!! er det virkelig mulig??!
womenwomen Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Snakk om kreativt mesterskap http://www.side2.no/sexogsamliv/article2080813.ece 7 klitorisorgasmer ...er ikke så veldig mye det : ) Men bra !!!! Men du greier nok flere om du vil ..... Tviler ikke på " onanimesteren " ...hun er sikkert idrettskvinne og i GOD FYSISK FORM ..så er nok mulig med 94 orgasmer .Hun har sikkert hatt litt pauser innimellom ... Bruker ganske ofte å ha mellom 3 - 7 orgasmer ..... Vanskelig å telle de nøyaktig ....en er jo så " borte vekk " he he Men 12 - 13 klitorisorgasmer på 1 time ca vil jeg tro er min absolutte REKORD i KLITORIS - orgasmer - da var jeg veldig hormonell og tent dagen ETTER et one night stand .-ville mer ....men ble ikke noe mer sex desverre neste kveld med han - så måtte ordne opp selv ...he he ....vil jeg huske er max jeg orka ...som 27 åring kunne fått flere om jeg virkelig VILLE og gikk inn for det ... ...men vet jeg ville klart flere ....med noen minutt pauser til .- .kanskje en time : ) 6o min dele på 13 orgasmer - blir jo en ny orgasme med 4 min mellomrom mellom hver orgasme ..wow ..!!! KLITORIS ER FANTASTISK he he Vaginalorgasme er tyngre å oppnå - ....max orgasmer er 2 vaginalorgasmer under penetrering ...uten berøring av klitoris . Glad mannen min gir meg begge deler ..og har skjønt at 1 orgasme er for lite for meg som tross allt er født multiorgasmisk - skulle ØNSKE alle menn også var multiorgasmisk ... : ) Er visst kunn " pubertale " unge gutter som greier det ....ikke voksne menn på 30 osv ...Spennende tråd ....gøy å lese om andre jenter som er like RÅ .... : ) We have superpower he he !
Mathilde89 Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Fy faen, damer, dere er heldige! Ingen menn kommer i nærheten. I blant skulle jeg ønske jeg hadde fitte Hehehe joda, jeg er heldig ! ^^,
Mathilde89 Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 gøy å lese om andre jenter som er like RÅ .... : ) We have superpower he he ! Vi kvinner har en tendens til å være litt mere "rå", enn mannfolka Ikke sant?
Gjest Utlogget bruker Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Logger ut nå jeg *pingle* Er ikke sikker på i løpet av hvor lang tid, men si kanskje 2 timer da, så klarte jeg mellom 30 og 40 en gang. Det gikk mye nesten i ett da. Kanskje bare noen få sekunder mellom noen ganger. Det var rått!
womenwomen Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Hehehe joda, jeg er heldig ! ^^, Tenk hvor sinnsykt deilig det hadde vært om menn også var multiorgasmiske som oss ...herregud ... hadde vært drømmen med en slik mannlig partner iblant !!! Synd de ikke er det normalt .Men føler seg ferdig etter bare 1 orgasme . De er tydeligvis kunn laget for å befrukte - når det er gjordt er de liksom ferdig med sex og nytelse ....Og alle medier omtaler menn ...som de mest sexuelt aktive ??? På bare 1 time kan jo kvinner få 13 orgasmer - mens menn ville nok vanligvis brukt 13 DAGER på å oppnå samme antall orgasmer ...altså 1 gang pr dag .... he he ! Er jo bare BULLSHIT at menn får lettere orgasmer enn kvinner ....slik medier omtaler kvinners sexualitet ...vi har bare andre knapper å trykke på enn dem for å oppnå samme resultat ...det er hele saken ... Er jo faktisk kvinner som har lettest og enklest for å oppnå masse masse orgasmer via klitoris i hvertfall ....det kommer ikke frem i media ....!!! Står masse dritt om at kvinner har så tungt for å oppnå orgasme og bruker så voldsomt lang tid ...hallo, kjenner meg overhodet ikke igjen i det - selv om jeg er jente selv ..er jo gammeldags og tullete info syns jeg til befolkningen .Er kunn ved samleie ...vi kan være tregere enn menn ....ellers er vi jo totalt " overlegne " menn i enkel oppnåelse av orgasme , nytelse og ANTALL orgasmer .... Ellers får vi jo både like raskt og mye FLERE orgasmer enn menn normalt .... Handler bare om at samfunnet må slutte å fokusere kunn på vaginalorgasmer som herligheten ..i sexuallivet generelt ...også i parforhold . Og ikke se på klitorisorgasmer som nærmest en mindreverdig orgasme - for det er de IKKE . De er sinnsykt intense , sterke og kraftige ..alle klitorisorgasmene - ja alle 13 orgasmene på rad faktisk er like STERKE og INTENSE ....er jo sykt ...at ikke den totale nytelsen ønskes like velkomment som en vaginalorgasme .... Det er et uttrykk for at verden ikke vil godta at kvinner er forskjellige fra menn og skal prøve å forme oss som om vi er menn - også når det gjelder sex ... For sex skal liksom være på mannens " premisser " kan det virke som .... Ettersom klitorisorgasmene blir sterkt undervurdert ....og ikke er like " fullverdige orgasmer som vaginalorgasmene...Men det er jo bare tull ... Vaginalorgasmer er ikke nødvendigvis deiligere enn klitorisorgasmer ... Men føles mer tilfredsstillende for begge parter - da den kan oppnås samtidig med partnerens orgasme ....Er jo fantastisk å få orgasme samtidig under samleiet ....helt enig ..Men er jo mange som ikke greier dette fine samspillet .... Det er da 100 ganger bedre å kunne gi partneren sin klitorisorgasme enn ikke orgasme i det hele tatt ....For hvis ikke vil jo sexlysten etterhvert bli borte ....hos kvinnen .Orgasmer er like viktige for kvinner som for menn ..tror nå jeg . Ellers hadde vi neppe blitt født " multiorgasmiske " om de ikke var like viktige for oss og vår helse / velvære mentalt og fysisk .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå