Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med helsa, lite energi og lavt stoffskifte.

Er blitt anbefalt å ta en håranalysetest og få den analysert.

Har noen her hatt god erfaring med dette?

Blitt bedre, fått svar på ting?

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp denne da dette er noe jeg også vurderer å få tatt.

Jeg har snakket med ei svært jordnær og pålitelig venninne som mener hun fikk et "nytt" barn etter at sønnen hennes fikk tatt en håranalyse med påfølgende behandling (kosttilskudd).

Samtidig ringer alle varselklokkene hos meg da jeg vet at dette er en bransje der det er lett å lure brukerene.

Noen erfaringer?

Skrevet (endret)

En håranalyse er mye mer nøyaktig enn en blodprøve. Håranalyse viser hva som faktisk er i cellene og ikke hva som transporteres rundt (i blodet) og det er jo det som er i cellene som har noen innvirkning..

Mitt eksempel er at jeg har en veldig høy andel av et mineral i blodet, så høyt at man ikke får svar på hvor høyt det er engang, for det finnes ikke målemetoder til dette. Tok håranalyse som viste at dette kun var noe som var i blodet og ikke i cellene, har gått på kosttilskudd etterpå (andre ting som kunne rettes på) og har opplevd at jeg har fått høyere forbrenning, og det er ihvertfall en positiv ting for min del.

Edit: Teit at legene skal holde seg til de stakkarslige blodprøvene sine fordi det er tradisjon, noe som er alternativt er farlig må vite...

Endret av Hinata

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...